neděle 15. dubna 2012

Omlazení

Většina z Vás určitě zná portál omlazeni.cz na kterém si od oborníků můžete nechat poradit v oblasti plastik, stomatologie či urologie nebo diskutovat o jakémkoliv tématu s ostatními uživatelkami, či prodat věci ze svého šatníku, které se vám nehodí.  Tuhle stránku mi doporučila kamarádka teprve nedávno, když jsem se taky chtěla zbavit nepotřebného oblečení za nějakou tu korunu.
 Musím říct že jsem tam toho spíše víc nakoupila, než prodala ale jen těžko se odolává například novým šatům z asosu, zvlášť když jsem nemehlo a ze stránek si sama nic objednat neumím.  V tamějším bazaru jsem zatím vždy sehnala po čem moje dušička v tu chvíli zrovna prahla.  Výhodou bazaru oproti aukru.cz je možnost domluvit se přes soukromé zprávy na ceně, popřípadě výměně a nemusíte čekat na ukončení aukce. Navíc vystavení zboží je zatím bezplatné.

Nevýhodou v poslední době často zneužívanou je právě fakt, že registrace a vystavování neprovází žádné zaznamenávání do databáze a posílaní obálky s klíčem k přihlášení jako na aukru. Díky tomu nemá omlazeni ani centrum sporů a tak v případě že narazíte na černou ovci a prodejce si nechá zaslat peníze, ale zboží již nedostanete máte jen malou pravděpodobnost ve vyřízení problému a vrácení peněz. I přesto mám tenhle portál moc ráda.   V diskuzích jsem  našla spoustu užitečných typů z oblasti kosmetiky  a  recenzí na některé výrobky, které jsem měla v plánu si koupit a díky nim vím, co jsou vyhozené peníze a do čeho se vyplatí investovat . Je to takové milé zabavení když zrovna nemám v práci do čeho píchnout.

2 komentáře:

  1. Tak jsem dnes narazila na tvůj blog a máš to tu pěkné. Omlazení moc nesleduji, ale asi začnu. :) Na recenze jsou pro mě skvělé kosmetické blogy. sleduji jich pravidelně několik, díky tomu jsem ušetřila spustu peněz za věci, které nestojí za nic a naopak se dozvím o spoustě akcí a značkách, které u nás nejsou dostupné a jsou kvalitní. :) Jinak po blozích občas brouzdám v práci, když mám trochu času. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář i za pochvalu Veru. Já právě moc blogů zaměřených na kosmetiku neznám, moc dlouho se v blogovém světě nepohybuju ani jako čtenář ani jako autor a tak je pro mě zatím omlazení hlavní studnice informací.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..