pondělí 9. dubna 2012

Trochu jiné Velikonoce

Když si tak čtu posty jiných blogerek, většina  z nich tráví Velikonoce návštěvami známých, „přejídáním se“, barvením vajíček, pečením mazanců, beránků a nevím čeho všeho ještě. Velikonoce mě nikdy nijak zvlášť neoslovovali, a protože se ani u nás na vesnici tenhle svátek moc neslaví, nebarvíme vajíčka už dobrých deset let a mazanec pečeme jen kvůli tátovi. Nedržíme ani tradiční přejídání, je to prostě jen pár dnů jako každých jiných v roce.
Jediné co trochu připomnělo, tenhle svátek bylo včerejší hudrování mého bratra „Hody, hody doprovody, piju všechno kromě vody“.
Já jsem prodloužený víkend využila k relaxaci a dohnání určitých restů. Konečně jsem napsala žádost o přidělení bytu. (Však už byl nejvyšší čas, příští měsíc má být výběrové řízení). Vyházela jsem z pracovního stolku nepotřebné papíry. (Neuvěřitelné kolik je na něm teď místa).  Taky jsem si předepsala pár článků pro blog. (Teď se musím dokopat k vyfocení fotek, aby to nebylo jen o psaní ale i o obrázcích).
Mimo jiné jsem také konečně sehnala krejčovskou pannu. Řeknu Vám, že pokud nechcete vyhodit několik tisíc za věc, kterou chcete využít výhradně jako dekorační prvek je to docela máček. Naštěstí je moje teta syslík a měla ukrytý poklad ve sklepě.

Zbytek volného dne využiju procházkou a hledáním zajímavých doplňků do bytu na netu. Jestli máte v rukávu nějakou stránku se zajímavými doplňky, neváhejte a piště do komentů.

Přeji Vám krásné Velikonoce!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..