středa 4. dubna 2012

Peeling Clearskin - Avon

S akné máme problémy každá. Já osobně s ním bojuju s výrobkem, který má ve svojí nabídce kosmetiky společnost Avon.

Jedná se o povzbuzující čisticí peeling Clearskin. Je to krémový peeling s technologíí Pore Firming čistí a stahují póry. Odstraňuje odumřelé kožní buňky a čistí ucpané póry. Obsahuje výtažky z vilínu virginského a výtažky z eukalyptu,což je dokonalá konbinace protože stahuje póry a má čisticí a protizánětlivé účinky.

Jeho použití je velmi snadné. Stačí navlhčit pleť a nanést. Masírujte pleť krouživými pohyby (bacha na oči) a pak opláchněte vlažnou vodou a osušte. Používám ho podle návodu 2 - 3krát týdně a pleť mám krásně jemnou a téměř bez pupínků.


2 komentáře:

  1. Ahojíček, přesně tenhle peeling mám také a jsem s ním naprosto spokojená! Během pár týdnů se mi pleť strašně moc zlepšila. Akorát mám pak trošku vysušenou pleť - ty také? :)

    http://katymuse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. Děkuji za komentář. Je možné, že máš vysušenou pleť. Já to u sebe nějak nepozoruji. Po každém mytí se mažu krémem, takže možná to vysušení potlačuji právě tím.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..