neděle 1. dubna 2012

Víkendové shrnutí

Tak je tu slibovaný článek o tom, zda jsem své plány dotáhla do konce. Musím přiznat, že jsem si dávala se vším dost načas. Prospala jsem se až do jedenácti hodin, z postele jsem vylezla na oběd a pak si dala osvěžující spršku.

Pomalu jsem vytahala veškeré oblečení ze všech skříní a poctivě vše vyzkoušela. Pravda moc jsem toho nevyhodila, překvapivě se do spousty věcí vejdu.  Uklidila jsem zimní oblečení (což se nožná zdá jako chyba protože v jedenáct večer byl u nás na zahradě sníh) a vytáhla jarní věcičky. Do koše letěli věci oprané nebo jinak poškozené. Malé věci v dobrém stavu jsem nafotila a dala na prodej (o tom Vám v budoucnu taky napíšu) a věci které moc nenosím, ale vím, že se najde chvíle kdy je vytáhnu jsem dala do speciální skříně, kde jsou plesové šaty, společenské kalhoty a další části oblečení, které se nedají nosit denně.
Při přebírání skříně jsem také našla pár kousků, které jsem nikdy moc nenosila a teď budou „frčet“ (trička a svetříky v pastelových tónech) čímž jsem se dopracovala k nápadu, že věci které nosit nebudu ale budou v dobrém stavu nebudu rozdávat ale schovám si je až zase budou aktuální. Protože móda se opakuje a to čím dál tím rychleji J
Dokopala jsem se i k utření prachu a to bylo to nejnáročnější a nejprotivnější co jsem za celý víkend musela udělat.  Za odměnu jsem si naordinovala večer u televize a rozhodla se pro volbu královny krásy, protože naposledy jsem ji viděla, když vyhrála Eliška Bučková. Musím říct, že soutěž se hodně změnila a vůbec mě nebavila. Věčné reklamy, nezáživné moderátorské řeči a řekla bych i malý prostor pro samotné soutěžící.  Chvílema mi to připomínalo spíše výběrovou soutěž pro muzikál. Ačkoli, byla mojí favoritkou dívka číslo 9, spokojila jsem se i s číslem 14 coby královnou krásy pro rok 2012 a radši šla spát.

Dnešek trávím přípravou námětů pro další články, koukáním na filmy a válením v posteli. Co také jiného když venku prší?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..