pátek 30. března 2012

Propršený víkend

Sice mám radši sluníčko, ale tohle ubrečené počasí mi přijde tentokrát vhod hned z několika důvodů.
Důvod první: Konečně se mi snad podaří dospat chybějící hodina, o kterou jsem přišla minulou neděli.
Důvod druhý: Bude dostatek času na vyklizení všech mých skříní a vyházení všech věcí, které jsou mi malé. Je totiž načase podívat se realitě do očí a přiznat si že do těch sukní a kalhot už prostě nezhubnu.

Důvod třetí: Bude dost času i na utření prachu, kterému se vyhýbám jako čert kříži a za to může moje sběratelská vášeň malých  „pracholapačů“ .
A konečně důvod čtvrtý:  Mohu si připravit podklady pro další články, protože nebudu muset okopávat zahrádku a ani mě nebude lákat výlet na blízké hrady a zámky.

Naplánované to mám hezky, tak schválně jak to bude v neděli večer. Těšte se na další příspěvek a přeju krásný víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..