středa 28. března 2012

Dermacol Make-up Cover

Mám v práci takové volnější období takže "zabíjím" čas brouzdáním po netu a hledám inspirace a vychtávky nejen ze světa módy ale i z toho kosmetického. Při pročítání rad jak zatočit s kruhy pod očima na jednom portále určeném pro ženy jsem v diskuzi pod článkem našla poklad. Pravidelná čtenařka snahu redaktorky okomentovala ve smyslu, že se nám chudákům s kruhama pod očima snaží vnutit jen trendy drahé výrobky, které nemají žádný účinek a připsala svůj typ právě na Dermacol Make-Up Cover.

Polední pauza mi právě začínala, takže nebyl čas projet si výrobek vyhledavačem a přečíst si nějaké podrobnější info. Make-Up jsem sehnala v drogerii Rossmann za necelých sto korun. Ve stojanu bylo na výběr zhruba z pěti odstínů a jen tři měli svůj tester. Vybrala jsem si odstín 213, který byl ze včech nabízených odstínů nejsvětlejší.


V pohodlíčku u horké čokolády v mé oblíbené kavárně jsem se pak začetla do příbalového letáku. Byla jsem dost překvapená když jsem se dočetla, že tenhle malý zázrak vznikl jako jeden z prvních krycích make-upů v Evropě i ve světě, byl vyvinut ve Filmstudiu Barrandov v Praze pro profesionální vizážisty a potom prodán do Hollywoodu.


Make-Up Cover je opravdu extrémně krycí a stačí ho opravdu jen maličko. Díky tomu, že je voděodolný vydrží celý den a nestírá se. (Proto stačí jen maličko, když to přeženete jste jak s maskou). Jak už jsem říkala v drogerii bylo jen pár odstínů, takže 213 není přímo můj odstín, tudíž ho používám jen jako korektor k překrytí kruhů pod očima, pupínků a barevných skvrn.

Pokud Vás make-up zaujal zajděte si pro něj do své drogerie nebo se podívejte na stránky Dermacolu (www.dermacol.cz)

2 komentáře:

  1. Milá Sandro,
    moc ráda jsem tě uvítala na svém blogu a díky tvému komentáři jsem se dostala až sem ;-).
    Make-up vypadá moc lákavě, značka Dermacol je taková stará dobrá klasika, i když vyvíjí pořád novinky. Tahle novinka je pro mě víc než zajímavá, vyzkouším ;-).
    Senzační blog, sleduju ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Vivi,
    hned v úvodu děkuju, za tvé milé komentáře. Tvůj blog sleduju už nějaký čas a i když jsem moc komentáři zatím nepřispívala mám ho moc ráda. Zrovna včera jsem se přes tvůj článek proklikala do vistuální samoobsluhy a vzpomínala na prací přášek Hanka či plastovou misku na bombony ve tvaru jablíčka a nebo na milované žvíkačky Pedro.
    Mám ráda tvůj blog a tvůj styl psaní. Sleduju též.
    Sandra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..