úterý 27. března 2012

Deo krystal - Balea

Dneska bych Vám chtěla napsat pár řádků a malém zázraku "proti" pocení za sypatickou cenu.
Dříve jsem používala deodoranty a antiperspiranty, ale většinou bez většího úspěchu. Pak jsem jednou při bloudění mezi regály drogerie DM narazila na Deo Krystal značky Balea. Mám ráda některé jejich krémy, šampony a kondicionery, tak jsem si řekla proč to nezkusit. Krystal svým obalem přimomíná trochu roll-ony. Má 100g (takže je skladný) a při každodenním používání by měl vydržet zhruba rok.
Abych byla přesná pokud se potíte opravdu hodně asi Vám nepomůže, ale Vám se středním pocením by pomoct mohl. Krystal samotný nezabraňuje pocení, to by pak nebylo zdravé, ale pocení omezí, zabrání jeho stékání po těle a odstraní nepříjemný zápach.
Jeho používání je velmi jednoduché stačí trochu namočit ve vodě a třikrát až pětkrát s ním pořít podpaží. Za jeho velké plus považuji neparfemovanost "nemlátí" se mi pak s parfémem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..