pondělí 26. března 2012

Zaměřeno na podpatky

Všechny Vás zdravím a přeju krásný den.


Dneska jsem po dlouhé době zavítala k Baťovi a hned mě uchvátili botičky z nové kolekce. Musím se přiznat, že vysoké kramfleky nejsou moje silná stránka, ale prostě jsem se do nich zamilovala.
 Nabízí je ve dvou barvách červené a černé (na stránkách jsem se v komentářích dočetla, že jsou snad k mání i v tmavě modré) od velikosti 36 (což je ta moje) až po 41. Aktuální cena je 999,-.



Rozhodla jsem se, že se u Bati zastavím ještě jednou dnes po práci a vyzkouším si je. S koupí však počkám na nějakou slevovou akci, přeci jenom se mi nechce dávat tisíc korun za boty, které obuji jen párkrát za rok.

Z barev u mě vyhrává klasická černá - dá se vzít ke všemu, ale jelikož na stránkách je v černé neprezentují nabídnu Vám alespoň fotky těch červených.


A co vy holky? Máte je některá doma? Jsou pohodlné? Líbí se Vám?

1 komentář:

  1. Jsou krásné, určitě do nich jdi a jsou krásné i v té červené. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..