neděle 25. března 2012

Nedělní

Přeju Vám všem krásný nedělní večer. Doufám, že jste si ty dva slunečné dny užili a že jste dostatečně načerpali sílu na další pracovní týden. Ač jsem si plánovala na víkend výpravu za kulturou či nějaký ten výlet nakonec jsem byla doma a mučila se s úklidem zahrady.  Popravdě jsem se k tomu neodhodlala sama od sebe, ale zaúkolovala mě mamina.





V sobotu jsme tedy museli odklidit listí, vyvézt ho na skládku, vyndat zahradní nábytek a další úkony spojené s jarním úklidem.  Kromě toho jsem ještě vykoupat a ostříhat našeho trhače.




Dnešní den patřil sázení kytiček a ozdobení skalky všema hrozně potřebnýma sádrovýma odlitkama trpaslíků, šneků, ježků a nevím čeho všeho ještě. Moje mamka na podobných ozdůbkách na zahradu vysloveně ujíždí.



Přeju Vám aby následující týden utekl jako voda a byl tu další slunečný víkend.

1 komentář:

  1. Sandruško, tady vykvetlo tak krásné a voňavé jaro! Trpaslíčka máme doma taky, ten náš se jmenuje Douděra ;-).
    Krásný jarní dny ti přeje Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..