sobota 24. března 2012

Papírové tašky

Určitě je znáte všichni. Mají je v řetězcích jako je Kaufland, Billa, Albert a já nevím co ještě. Já mám, ale spíš na mysli ty, které dostanete v obchodech s oblečením. Osobně je mám radši než klasické igelitové protože šetří životní prostředí, nebarví mi ruce a hlavně některé mívají hezký potisk a tak si je ráda schovám (ty ošklivější skvěle suplují pytlíky do koše). Osvědčili se mi hlavně na Vánoce. Nerada balím dárky a tak je pro mě jednodušší vrazit dárek do téhle papírové taštičky a moje sestra pak těžko může čekat, že v tašce ze Stradivariuse najde nový fén .
V práci je máme taky a dávám je častěji než igelitové i když šéf trochu kroutí hlavou. Často je někomu dám i bez nákupu když si o ni řekne. Pro mě je to naprosto normální běžná věc, která nemá žádnou hodnotu a tak jsem byla docela překvapená, když jsem zjistila že se takové tašky prodávají třeba na aukru. Ano jistě nic divného velká taška s logem Playboy za 25,- plus 45,- poštovné - no ještě bych přimouřila oči a řekla bych ucházející . Co mi ale hlava nebere je fakt , že o pár položek níž se draží papírová taška s logem Louis Vuitton za 160,- plus 40,- poštovné. Opravdu nechápu k čemu někomu bude papírová taška za 2OO korun - (co z toho dotyčná má?).

Možná jsem hloupá a nerozumím tomu. Možná je to tím, že když slyším jméno Louis Vuitton nechává mě to zcela chladnou. Styl pana LV se mě nijak osobně nedotýká a tak nemám potřebu vyhodit pár stovek za papírovou tašku a ani mě nenapadne investovat tisíce do jeho kabelek, které ač jsou jistě kvalitní mě svým vzhledem nudí. Navíc za cenu jedné jeho krásné kabelky si mohu dovolit dvě dovolené a mít z toho větší prožitek než z toho že se mi na předloktí bude houpat něco z jeho dílny.


A co vy? Vlastníte také nějakou papírovou tašku za dvě nebo více stovek?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..