pondělí 25. června 2012

O šatech a zase dalších šatech

Nejdřív jsem propadla sukním a teď už i šatům. A je mi nějak i jedno, že mi doma říkají, že bych neměla nohy vůbec ukazovat protože nejsou výstavní. Mám se ráda taková jaká jsem. To znamená, že mám ráda i jizvy na kolenou, které vypráví o vylomeninách mého dětství i svoje široká stehna, která zase vypráví o tom že sport není moje druhé já.

O dlouhých šatech jsem přemýšlela dost dlouho. Nejsem zrovna vysoká a je všeobecně známo, že malého člověka dlouhé šaty ještě víc zkrátí (nebo se pletu?).  Pak jsem je ale viděla na své ještě menší kamarádce a usoudila jsem, že to zas tak tragické není. Hledala jsem je dlouho. Nakonec jsem objevila tyhle od F&F na aukru za pouhých 74 korun.




V hledáčku jsem měla i další šaty, které by se daly nosit jak do města tak i třeba kamarádce na svatbu. Hledání bylo dlouhé (skoro prošvihly i tu svatbu) a nakonec se na mě smály z výlohy místního outletu. Jsou od Nextu a stály něco málo přes 600 korun.


A poslední šaty jsou z mého „sekáčového ráje“ a zabily dvě mouchy jednou ranou. Chtěla jsem šaty s krajkou, ale ať jsem našla jakékoliv tak buď neseděly nebo měly krajku už nějak poškozenou. Včera jsem ale našla tyhle a věděla jsem že máme společný osud. Krajka na nich je a jako bonus jsou tam i kytičky, takže se skvěle hodí na květinovou párty, kterou máme s kamarády v plánu. Jediný kdo z nich není nadšený je můj přítel, protože prý vypadají, že jsem je vzala babičce ze skříně. No ale co! Vždyť to je na těch šatech to krásné.


2 komentáře:

  1. Všechny jsou krásné!
    Jinak já měřím 165 cm a dlouhé šaty nosím, nepřijde mi, že by zkracovaly postavu. Takže hurá do nich! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Veru za komentář. Opravdu máš jen 165? Na fotkách vypadáš vyšší :-)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..