sobota 23. června 2012

Uloveno v sekáči

Minule jsem vám psala o sukních, které jsem ulovila v sekáči. Do tohle sekáče chodím už pár let, ale poslední dobou tam trávím snad každou polední přestávku. Nejsem si jistá zda je to tím, že mám nezkrotnou vášeň pro oblečení nebo tím, že poslední dobou se tam dají opravdu ulovit poklady.

Nově začali dostávat víc textilních doplňků do bytu, takže jsem se nedávno stala hrdou majitelkou těchto sedacích polštářů za pouhých 150 korun jeden. A netrpělivě vyhlížím zda se tam neobjeví další protože jsem chtěla ještě dva ale ty mi před nosem vyfoukla stejně nadšená starší paní.


Včera jsem byla v „ráji“ znova ulovila jsem poklad pokladů. Tahle nenápadně tvářící se kabelka je ve skutečnosti záležitostí od firmy Animal. Jedná se sice o nějakou starší kolekci, ale protože tahle značka patří mezi ty, které prodávám u nás v práci tak vím, že za cenu 120 korun jsem ji tam nemohla nechat. Je ve skvělém stavu a já jsem ráda, že postarší paní, které sekáč vedou se ve značkách neorientují, protože původní cena za tenhle malý zázrak se pohybuje něco málo kolem 1200 korun.

1 komentář:

  1. Polštářky jsou úžasné, zrovna ten červený by se mi hodil do pokoje

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..