pátek 22. června 2012

Něco tady voní.. část druhá

Dneska si dáme druhou část o vůních a znovu pro tenhle článek platí, že ten kdo nenávidí značku Avon, okamžitě přestane číst a přesměruje se na jiný blog.

Dnešní článek bude věnovaný vůním, které pro Avon navrhla herečka Reese Witherspoon. Jako první se na trhu objevila vůně pro nezávislé a odvážné ženy
In Bloom EDP
Flakon s víčkem ve tvaru květu ukrývá výraznou a podle mě i trochu těžší vůni hodící se spíše k večerním příležitostem a studenějším měsícům. Základem vůně je bavlna, ambra a kašmírové dřevo. Srdce vůně ukrývá mimózu, magnólii, jasmín a gardénii. To vše je obaluje bílý a broskvový čaj.



Osobně parfém používám jen na plesy. V té zimě mě tak nějak zahalí do tepla a tolik se v chladném počasí nerozvíjí intenzivní vůně, takže mě nemá šanci začít bolet hlava.
Resse nedávno navrhla triologii vůní s názvem Expressions. Každá z vůní zastupuje jednu kategorii.

První kategorie a vůně první:
Květinově-dřevitá: Love to the fullest
Horní složky: černá třešeň, zimolez, květ pomerančovníku.
Srdce vůně: pivoňka, prvosenka, mimóza
Základ vůně: pískovec, cedr, ambra


Vydrží celkem dlouho, ale přijde mi, že pří vyšších teplotách vonní stále víc a víc a pak už začne být až vlezlá což mi vadí. Možná to bude tím, že květinově-dřevité vůně nijak zvlášť nevyhledávám
Druhá kategorie a vůně druhá:
Květinová: Live without regrest
Horní složky: černý rybíz, bergamot, okvětní lístky konvalinky
Srdce vůně: gardénie, frézie, magnólie, jasmín
Základ vůně: mošus, ambra, bílý mech


Je lehčí a po pár hodinách ji už necítím. Okolí mi však tvrdí, že ji stále cítí. Sedne mi daleko víc než předešlá vůně. Nejspíš to bude kombinací frézie a jasmínu, kterou miluji.
Kategorie třetí a třetí uvedená vůně:
Citrusově-květinová: Laugh often
Hlavní složky: mandarinka, zelený a bílý čaj, bergamot
Srdce vůně: růže, pivoňka, frézie
Základ vůně: cedrové dřevo, ambra, semínka ambrózie


Je hodně jemná takže není cítit na kilometry daleko. V tomhle případě se jedná pouze o centimetry. Jestli máte v okolí někoho, kdo parfémům zrovna nefandí, je tohle ta pravá volba. Vůně se dá zintenzivnit větším množstvím nanesení, ale podle mě je to naprosto zbytečné. Samotná vůně navozuje letní náladu, takže je mým soukromým favoritem pro ty letošní rozpálené dny.

* Složení jednotlivých vůní jsou opsané z jednotlivých katalogů a prospektů firmy Avon. Fotky jsou mé vlastní. V některých případech se jedná o přefocení stránek z katalogu Avon.

1 komentář:

  1. In Bloom jsem jednu dobu moc chtěla, ale pořád mi přišel moc drahej. Teď když na něj mám, mě už zase neláká :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..