středa 20. června 2012

Musím si udělat radost

Znáte ten pocit, kdy vlastně nic nepotřebujete, ale máte nezvladatelnou touhu udělat si něčím radost aby jste si vylepšili den? (jestli ne, tak jsem asi jediná blázen).

Ještě v pondělí jsem byla naštvaná, že musím sedět v práci, zatímco většina mích přátel má volno a leží u vody. Koketovala jsem s myšlenkou zavolat brigádnici a okamžitě se sbalit a vypadnout taky někam k vodě. Ještě, že jsem to neudělala! Nevím jak u vás, ale tady u mě od úterka převážně prší, padají kroupy a i když je teplo, (spíš teda dusno) tak na opalování to není.

Tohle zamračené a dusné počasí mě udusává a nutí usínat za pultem v obchodě, kde se nehne noha. Mám tedy neodolatelnou touhu si něčím udělat radost.
O polední pauze jsem sice vzala útokem svůj oblíbený sekáč a odnesla si poklady v podobě dvou mikin (ano v tomhle dusnu kupuju mikiny, logické ne?), ale ještě mi to pořád nestačí.
Až padne půl šestá, stáhnu tady roletu a poběžím se podívat do drogerie na nějaké laky nejlépe v pastelových nebo neonových barvách abych si ten den nějak prozářila.
Zatím Vám ukážu svoje nové mikiny. Ta první je od značky Animal (170,-) a bude se mi hodit do práce, až budou chladnější dny. Konečně tak šéfovi splním přání a budu mít na sobě něco, co prodáváme a stanu se tak živou reklamou.

Druhá mikina je od Fishbone (120,-) a není ničím zrovna oslnivá a zcela na rovinu se přiznám, že jsem si ji koupila jen (nebo spíš hlavně) kvůli přítelovi. On totiž miluje mikiny s vysokým límcem. Takže až zase budu mít náladu slyšet, že mi to sluší, nahodím kalhoty, kecky a tuhle mikinu.

A za chvilku mám v práci padla a hurá pro laky..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..