pondělí 18. června 2012

Něco tady voní...

Dneska si chci popovídat o vůních, a protože už jsem jich vyzkoušela hodně, budu muset článek rozdělit do dvou nebo tří částí. (Ten kdo nenávidí značku Avon, okamžitě přestane číst a přesměruje se na jiný blog).

Svoji první vůni, kterou jsem dostala k Vánocům, v období puberty si nepamatuji. Začnu tedy tou, kterou mi v osmnácti dal přítel.


Pur Blanca (50ml)

Jedná se o lehkou květinovou vůni. Mísí se zde složky květů ylang-ylang, bílé frézie a vodní máty. Srdcem je tvořeno bílou růží, leknínem a bílou pivoňkou a to vše dotváří bílé santalové dřevo, mošus a vanilka.




Vůně mě oslovila a neustále jsem flakónek očichávala. Vydržela mi necelý rok. Objednala jsem si ji pak sama znovu, ale z neznámého důvodu mi už nějak nesedla a při sebemenším použití mě z ní rozbolela hlava. Nakonec jsem jí darovala sestře.

Incadessence EDP od Avonu (50ml)
Další květinová vůně. Vůni obsahující tulipán, orchidej, pivoňku, konvalinku, citrusové tóny grapefruitu a mandarinky, vzácné dřeviny a pačuli jsem si kupovala zhruba tři roky. Pak jsem se rozhodla, že je čas vyzkoušet i něco nového. Rozhodně ji ale nezavrhuji a v budoucnu si ji možná opět objednám.



Outspoken by Fergie EDP (50ml)
Tvůrce vůně je Laurent Le Guernec, který již obdržel za své výtvory tři ocenění FiFi.
Horní složky tvoří karambola, ostružiny a divoký šafrán. Srdcem vůně je tuberóza, jasmín a mučenka. Základem vůně je kůže, ebenové dřevo a vetiver.

Parfém jsem si koupila v sadě se sprejem a tělovým mlékem, ale musím říct, že tělové mléko mi nijak zvlášť nevoní. Jinak parfém samotný mi mnozí chválí a já si ho šetřím jen na zvláštní příležitosti.
Laurent Le Guernec navrhl i druhou variantu Outspoken Intense by Fergie, která obsahuje složky karamboly, ostružiny, kumguatu, gardénie, pomerančového květu, mučenky, mošusu, bílé ambry a cedru. Tahle kombinace je na mě ale příliš silná.


* Složení jednotlivých vůní jsou opsané z jednotlivých katalogů a prospektů firmy Avon. Fotky jsou mé vlastní. V některých případech se jedná o přefocení stránek z katalogu Avon.



1 komentář:

  1. Sandruško, vůně vypadají báječně, budu si je muset někde očichat. Incadessence znám - to je skvělá klasika! Měj príma voňavý den ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..