neděle 17. června 2012

Příbuzné si nevybereš

Moje mamka měla v pátek narozeniny. Oslavovalo se tedy až včera a musím říct, že počasí se vyvedlo. Mamka byla dost nervózní. Na oslavu totiž přijela i její mamka, mladší bratr a jeho nejstarší dcera. Po smrti jejího tatínka a tedy mého dědy spolu nemají nejlepší vztahy a to bude zřejmě i ten důvod proč jsem za celý svůj život tuhle babičku viděla jen pětkrát.  Vůbec poprvé přijela babička k nám a tak mamka vytřela snad i za kuchyňskou linkou.
Těšila jsem se, že konečně poznám sestřenici Elišku, ale nakonec nebylo o co stát. Slečna ohrnula nos nad holkou z vesnice, co skončila maturitou a nemá vysokou školu. Pche. Třešničkou na dortu téhle návštěvy byl strýc, který se posadil a pronesl „Tady si sedni a řekni nám, jak se jmenuješ, kolik ti je a co máš za školu“ připadala jsem si jako u výslechu a přišlo mi až hloupé, že si ani nepamatuje moje jméno. Naštěstí tahle podivně naladěná návštěva po dvou hodinách odjela.
Mamka se uklidnila a začala si oslavu užívat. Největším překvapením byl asi příjezd mého bratra s dcerou. Pečlivě jsem jeho příjezd tajila do poslední minuty a to víc byla mamka dojatá.
A tady už pár fotek (samotnou oslavu sem dávat nebudu. Cizí lidé Vám nic neřeknou a některým by možná vadilo, že se tu jejich fotky objevily).


Počasí bylo krásné..


dort výborný..


Můj dárek pro mou sběratelskou maminku..


Přírůstek na mamčinu zahrádku od bratra..


Mamčina nová "Máňa" od kolegyně z práce..


Naše stará a unavená kočka Amanda..


Večerní ohňostroj ve vedlejší vesnici.


Základní škola oslavovala 60 let od svého založení..


Díky skvělému výhledu z naší zahrady do širokého okolí, se v hlavě účastníka oslavy zrodil nápad v podobě oslavy letošního silvestra pod širým nebem u nás na zahradě. Jak se to zařídí aby všichni neumrzli se plánuje právě teď...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..