středa 25. července 2012

Narozeniny

Dneska to vezmu jen tak v rychlosti. Delší články pro Vás mám připravené na další dny. Dneska se chci pochlubit jen pár fotkami dárků, které jsem dostala k dnešním narozeninám. Nejsou úplně všechny, protože hlavní oslava mě teprve ještě čeká, zatím tedy jen pár „maličkostí“ (já jsem vděčná i jen za to, že si někdo vzpomněl), které jsem dostala dneska v práci. Fotila jsem to mobilem, tak to není tak kvalitní.


Dárková taštička ukrývá bonbonky, které miluju, a jsou od kamaráda z vedlejšího obchodu.

Čokoládu jsem dostala o polední pauze při návštěvě milovaného sekáče.

Bílou růži a dortík se symbolickou svíčkou mi přinesla do prodejny kamarádka Terka.

Kamarád Roman, který je tisíce kilometrů daleko mi poslal dortík alespoň na Facebooku.

I když jsem se letos snažila narozeniny ututlat a smazala jsem datum narození i z profilu, našli se tací, kteří upozornění ani nepotřebují a stejně mi celou zeď zaplaví přáními, což je moc milé.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..