sobota 21. července 2012

Další sekáčový úlet

Snad už milionkrát jsem sama sobě slibovala, že začnu chodit o polední pauze jinam než do sekáče. Samozřejmě jsem to zase porušila. Fuj! To jsem ale zlobivá holka! Budiž mi omluvou, že jsem to vydržela až do čtvrtka. Jenže neudržela jsem se ve čtvrtek a zhřešila jsem i v pátek. Musím se opravdu polepšit a přestat tak impulzivně nakupovat. Mám totiž čtyři skříně plné hadrů a asi Vám to někdy v budoucnu vyfotím. Uvidíte, co jsem za blázna. To už hraničí se závislostí a mělo by se to léčit.
Jako první jsem sáhla po červené háčkované sukni z Top Shopu za 60 korun. Visela tam už před čtrnácti dny a já odolala, až do čtvrtka pak jsem si ji konečně vyzkoušela a byla to láska na první oblíknutí.

Ve stojanu s pásky jsem si vydolovala tenhle proplétaný za 45 korun a ani mi nevadilo, že stejný mám už doma z dřívějška jen ve světlejším provedení. No co? Zdá se mi kombinovatelnější, než hadrové pásky od Animal, Rip Curl a Horsefeathers kterých mám z mladších let plnou krabici.


Nakonec ještě dvoje kraťasy. Jedny jeanového vzhledu, protože těch není nikdy dost. Druhé s proužky. Ty pruhované, mě baví o něco víc a to i s ohledem na to, že podobné už jsem si před dvěma měsíci ze sekáče přinesla (viz druhá fotka).




* Omlouvám se za tu přetočenou fotku, bohužel mi to nejde obrátit. Snažila jsem se ji zmenšit, přefotit, ale nic nepomohlo. Kdyby někdo tušil jak na to budu ráda za info.

1 komentář:

  1. Moc se mi líbí sukně. Ačkoliv sukně moc nenosím tahle je fakt krásná a i já bych si ji oblíkla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..