středa 18. července 2012

Žluto-černá kombinace

Celý květen a červen jsem běhala po obchodech a sháněla boty na klínku v béžové nebo světle hnědé barvě. Nakonec jsem je sehnala, ale díky měkké podrážce jsem se v nich prošla jen jednou. Reklamace sice trvala jen 14 dní, ale mezitím vyprodali skladové zásoby a já jsem tak bez svých vysněných bot na klínku.

Bolest srdce zahnal můj nový úlovek. Tyhle boty jsem viděla už na několika holkách při návštěvě Prahy, ale nikde jsem je neobjevila. Teď je mám v rámci výměny za ty na klínku. Měli je v několika barevných variacích bílo-červeno-černé, zeleno-bílo-černé a žluto-růžovo-černé.
Vybrala jsem si poslední barevnou kombinaci, snad proto, že se hodí k mojí žluto-černé lakované kabelce, kterou už jste mohli zahlédnout tady.



Při koupi kabelky jsem ani moc nepřemýšlela s čím jí budu nosit a ani mi nedošlo že kombinace černé a žluté připomíná v celku vosu. Naštěstí se ale u ADY objevil článek Jak kombinovat žlutou a tím mi dost pomohla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..