sobota 30. června 2012

Sekáčové slevy

Čas od času jsou v mém oblíbeném sekáči slevy a to je období, na které se vždy těším. Minulý týden se tedy nesl ve znamení slev. Měla jsem těsně před výplatou a tak jsem se nemohla rozšoupnout, tolik jak bych chtěla (možná díky bohu, kam bych ty hadry dávala).

Už delší dobu jsem měla spadeno na kabát od Vero Mody, ale díky bílé barvě jsem do něj požadovaných 490korun nechtěla investovat. Vyplatilo se mi riskovat nechat tam dál kabát viset. Teď jsem si ho odnesla za 160korun.




Dál jsem si odnesla černou tuniku zdobenou flitry za 95korun a květovanou sukni za 90korun, která se mi bude hodit báječně na léto, které právě probíhá, tedy pokud se ještě vrátí slunečné dny.



Jako poslední úlovek jsem si ze slev odnesla tyhle plesové šaty v béžové, nude nebo šámpáň (vyberte si podle libosti) barvě za 190korun.



* Omlouvám se za nekvalitní fotky. Boužel je u nás momentálně bouřka a tak světlo není nic moc a ani blesk tomu moc nepomohl.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..