úterý 3. července 2012

Záplava kabelek

Stalo se mi to už několikrát. Bloumám obchodem, zvednu oči a vidím ji. Co? Zase jednu kabelku, kterou musím nutně mít, protože se bude skvěle hodit k těm novým šatům, protože velikostně je vhodná na páteční párty kam nechci brát svou velkou kabelku do které se s trochou nadsázky vejde půlka mého šatníku a kosmetických vychytávek.
Zkrátka musím ji mít a nějaké odůvodnění se vždycky najde. Kabelku odnesu ještě se zrychleným pulsem k pokladně, po cestě domů se culím jako měsíček na hnoji a kabelku vytáhnu ven tak dvakrát, třikrát než se zase nadchnu pro jinou, kterou jak jinak musím mít. Pak až se jednou rozhodnete uklidit ve skříni nestačíte se divit co všechno na vás vypadne za kabelky.

Na mě ve skříni čekala záplava těchto kabelek..








Já vím, že pro někoho je to možná málo a má kabelek víc, ale při zvážení faktu, že ještě před dvěma lety jsem měla kabelku jen jednu a asi dvě tašky přes rameno, už vyvstává otázka, zda jsem zcela normální a neměla bych se začít léčit :-)

2 komentáře:

  1. Soucítím s tebou jen s tím rozdílem, že já měla vždy dvakrát více kabelek než mé kamarádky=D

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku, to je sbírka! :)) A já myslela, že jich mám hodně... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..