úterý 21. srpna 2012

Plavky ..

Už někdy od Ledna začínám rok co rok brouzdat po netu a hledám ty pravé plavky pro nadcházející sezonu. Letos tomu nebylo jinak.

Nevím, jak dlouho vydrží plavky Vám, ale já si každý rok kupuji nové, i když ty předešlé nejsou ani tak moc zničené. Na dovolenou si většinou v kufru vezu tak troje, maminka totiž vždycky říkala „Nikdy nevíš, co se ti může stát, je lepší mít náhradní“ a tak se tím řídím. 

Ve sbírce tak mám plavky od vietnamců (v těch většinou pracuju na zahradě) z HM, Gatu, ale poslední roky vsázím na značku Rip Curl. Mám ráda pestrobarevné plavky, a protože už s kdejakým vzorem a letos mě baví puntíky, hledala jsem právě nějaké roztomilé plavky s puntíky. Žhavým adeptem na nového člena plavkového klubu se staly plavky značky Animal.  V nabídce na oficiálních stránkách jsou v dvou základních barvách (bílá, černá). Čekala jsem, až se objeví na prodejnách i u nás ale nakonec mi ani největší dostupná velikost nepadla. Stejně jsem letos neuspěla ani u svého oblíbeného Rip Curlu.
Všechny troje Rip Curl

Gate a H&M

Začala jsem propadat panice, že nemám na dovolenou žádné plavky, protože ty, které mám už doma, nemají ideálně tvarované kalhotky, které by schovaly zadeček, který mi poslední dobou narostl.
Rip Curl - hodně staré ale pořád dobré :-)


Nakonec mě zachránila teta, která mi plavky přivezla až od Pardubic a sehnala je v nějakém No name krámku. (Nejspíš taky vietnamec).


Radost mi udělala hlavně podprsenka, která může být s tkaničkou za krk nebo se dá odepnout. Takové doma ještě totiž nemám a červená barva je jako třešnička na dortu. Původně jsem myslela, že se ve všech plavkách vyfotím a udělám nějakou koláž, ale nakonec přeci jenom už nejsem Twiggy a tak by mohli slabší povahy blinkat…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..