pondělí 20. srpna 2012

Týden blbec

Tenhle týden jsem vůbec nestíhala. Všechno se to nějak nahrnulo a já nic nestíhala. Ať jsem si naplánovala cokoliv, vždy mi něco plány překazilo. Nebudu Vám tu vypisovat den za dne ale krátce to shrnu.

Hned na začátku týdne mi upadl na chodníku telefon takže jsem si ho krásně odřela a to zrovna v místě které nemá s výměnným krytem nic společného. Ve středu mi vyrazil opar, běžela jsem hned do lékárny a vyhodila 96 korun za Herpesin aby se mi opar ještě víc rozjel a osypala se mi celá pusa a já mířila znovu do lékárny pro Compeed náplasti za 225 korun. Potřebovala jsem se pojistit na cestu do zahraničí a tak jsem zamířila do místní pobočky aby se dozvěděla, že počítač nefunguje a mám přijít odpoledne. Odpoledne mi bylo řečeno ať přijdu zítra. Jenže ouha! V pátek mají vždy zavřeno.

O víkendu mě kamarádi vytáhli do Holešárny a já při každém vstupu do zázemí trnula hrůzou, že nás šikmooký obchodník zabije když nic nekoupíme a nebo tam vtrne hejno fízlů a zavřou nás za podporu prodeje padělků. příšerný týden završil včerejší pád mojí sedmileté neteře ze skluzavky, který skončil hospitalizací v nemocnici s diagnózou těžký otřes mozku.

Snad bude tenhle týden lepší a já se konečně pojistím a v klidu odletím na krásných dvanáct dnů k moři. Po tu dobu bude na blogu klid, protože neumím nastavit vkládání příspěvků bez mojí asistence.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..