sobota 11. srpna 2012

Svatební

Kdo sleduje můj Facebook už ví, že jsem dnes ráno byla na čumendu na kamarádčině svatbě. Sešlo se nás ze střední asi pět a tak jsme si hezky zavzpomínali a vyměnili si novinky.
Kamarádce to strašně moc slušelo (absenci fotek musíte omluvit, přeci jenom je to její soukromá věc). Obřad  proběhl v obřadní síni zámku Konopiště, info naleznete na www.zamek-konopiste.cz . Počasí bylo docela moudré. Pro hlavní focení svítilo slunko a při odjezdu na hostinu pršelo novomanželům štěstí.


Byla to ideální příležitost provětrat nové šaty, které mám sice už déle, ale ještě nebyla příležitost si je vzít. Nenechala jsem se vyfotit samotná, takže jsem ořízla společnou fotografii. Snad to bude pro představu stačit. A teď už se chystám na třídní sraz se základkou.



2 komentáře:

  1. Velmi vám to sluší :-) nevíte kdo vaší kamarádce fotil svatbu? Hledám svatebního fotografa v Ostravě ale u fotografů je to vcelku jedno, kam vlastně dojedou na svatbu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu netuším kdo svatbu fotil. Sama žádného fotografa v okolí neznám, ale můj kamarád měl fotografku Lucii Rýglovou, kterou najdete i na Facebooku a můžete si zde prohlédnout i její fotografie. http://www.facebook.com/#!/pages/Svatebn%C3%AD-fotograf-Lucie-R%C3%BDglov%C3%A1/134739133229336

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..