středa 26. září 2012

Podzim je tu

Kalendářně už začal Podzim a to znamená jediné – za rohem je Zima, Vánoce a Nový Rok. Takže nastala ta správná chvíle zazimovat letní oblečení (což jsem dělala o víkendu) oprášit kabáty a kozačky a začít shánět vánoční dárky. O tom, že zase nemám ani páru co komu koupit tu asi ani psát nebudu.

Na blocích se začínají objevovat koláže outfitů na podzim, co holky hodlají nosit, co si musí pořídit a co už mají doma. Tahle nakupovací horečka mě zatím nepostihla, takže místo útoku na obchody jsem zaútočila na svoje ehm čtyři skříně plné oblečení a poctivě jsem na sebe navlékla každý kousek a nemilosrdně naházela na hromadu oblečení zaprané (ač někdy hodně oblíbené), malé a nebo to  které jsem nutně musela mít a po třech letech na něm stále ještě visí visačka s cenou (některé se dá použít, některé je mi malé).

 Rozloučit se s některými kousky bylo těžké, ale bylo to nutné, protože si začínám připadat jako chronický shromážditel, sběratel či kupitel, zkrátka ten co odmítá vyhodit cokoliv (třeba i jízdenku z tramvaje). Odměnou za moji odvahu je jedna prázdná skříň, takže jsem si mohla zrušit druhé řady a zmenšit komínky.

Při pohledu na svoje skříně mám dokonce pocit, že i kdyby nákupní horečka přišla, stejně se obchodům vyhnu a radši peníze použiju na něco jiného. Třeba na výlet do podzimní Verony, kterou nabízí Slevomat.
                                                                   zdroj obrázku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..