pátek 19. října 2012

Poprvé s Elle

Moc často si časopisy nekupuji, a když už tak hlavně o bydlení. Dneska jsem si vůbec poprvé koupila ELLE (vaše nechápavé výkřiky slyším až sem). Tak trochu mě do ní uvrtala i kamarádka, která v trafice dělá. Nejdřív zahrála na city mým plesovým potřebám větou „To psaníčko se ti bude hodit na plesy, černý ještě nemáš“ (mám asi tři ale podstatně menší aneb nějak si to obhájit musím). Ve chvíli kdy viděla moje zaváhání se zaculila a dodala „Je tam článek o Julii“ pak už jsem byla u kasy a moje peněženka byla o stovku lehčí.



Zatím jsem ji jen letmo prolistovala, ale už se těším, až si uvařím čaj z granátového jablka nebo vyzkouším novou generaci rozpustné kávy (viz foto) a zapadnu s ní do postele.



Julie u sebe měla shované voňavé překvapení ....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..