čtvrtek 18. října 2012

Hejbej se!

Sportu jsem nikdy moc nedala. Na základce jsem začala tělák flákat od chvíle kdy nás spojili s o rok starší třídou a společný tělocvik s klukama na střední jsem bojkotovala úplně. S postavou jsem nikdy problém neměla. Při výšce kolem 164 cm se moje váha pohybovala mezi 50-52 kg. Teprve letos na jaře při změně léků se moje váha dala do pohybu a bohužel závratnou rychlostí směrem vzhůru.

Většinu věcí jsem musela vyházet nebo někomu darovat. Včera jsem si počítala BMI index a zhrozila jsem se! S údajem 24,9 jsem přesně na hranici nadváhy a tak jsem se rozhodla začít něco dělat. Musím podotknout, že si nepřipadám tlustá, ale věčné narážky okolí o tom jak mi narostl zadek nebo věčné poznámky nejlepší „kamarádky“ o tom, že jsem zase přibrala nebo, že jsem v tom tričku narvaná (jedině přes prsa! břicho tak velký nemám) mi přeci jenom vadí.

Nejde mi ani o to tolik shodit, ale spíš se zpevnit a tak jsem si vybrala cvičení Hejbej se s Hankou Kynychovou (což většina z Vás určitě zná). Jedná se o cvičení problémových partií jako bříško, zadek a stehna a to je přesně to co potřebuju zformovat a tak jsem se do toho dala. Doufám, že mi odhodlání vydrží a je Vám za nějaký čas budu moc ukázat nějaké výsledky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..