pátek 23. listopadu 2012

Dvě tvářenky

Dneska jsem měla trochu víc času do odjezdu autobusu a tak jsem si chvíli krátila v drogerii Rossmann. A nebyla bych to já, kdybych si nakonec přece jenom něco nekoupila.

Už delší dobu jsem přemýšlela o koupi tvářenky. Nikdy předtím jsem ji nevlastnila a tak vlastně ani nevím, jestli ji budu používat nebo skončí někde na dně šuplíku. Nechtěla jsem do ní tedy tolik investovat a vybrala si tvářenku od Miss Sporty -  Blushed again v odstínu 006 Flirtatious asi za 60,-. Při čekání ve frontě jsem ještě zběžně stačila prohrabat výprodejový stojan a objevila další tvářenku, tentokrát od Gabriella Salvete - Fiorello duo 01 za 50,- a oční stíny NYC, 919 Buzz List za krásnou dvacku.  Uvidím, jestli si alespoň jedna z těchto tvářenek najde místo mezi mými kosmetickými stálicemi.

Co Vy a tvářenky? Máte nějakou svou oblíbenou nebo tu pravou stále hledáte?
 Zítra mě čeká cesta do Drážďan. Ani vlastně nevím, jestli jedu spíš nakupovat nebo si prohlížet město.  Možná, že bude dost času na oboje. Určitě Vám dám vědět.

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..