úterý 25. prosince 2012

Ježíšek přinesl Bobble láhev

Přála jsem si ji vyzkoušet a tak jsem o ní napsala Ježíškovi. O Vánocích se mají plnit přání a tak mi ji Ježíšek opravdu přinesl. (Díky mami J).

Poprvé jsem se o Bobble láhvi dozvěděla od Mii (tímto jí děkuji). Dlouho jsem váhala, zda si ji pořídit nebo ne. Když jsem ji objevila v DM drogerii, bylo rozhodnuto. Vybrala jsem si láhev s fialovým filtrem, na kterou jsem si musela speciálně ještě počkat (no prostě jsem úchylná na fialovou).
A co tahle láhev s obsahem 0,55l za 299 korun umí?
PRVNÍ PŘENOSNÁ FILTRAČNÍ LÁHEV! Láhev bobble funguje na principu "filtruje, když piješ". Unikátní uhlíkový filtr zachycuje chlór a další organické kontaminanty, které jsou běžně obsažené ve vodě z kohoutku, přímo při její konzumaci. Po uplynutí životnosti se filtr vymění za nový v barvě, na kterou zrovna máte náladu. Lahev je recyklovaná, kompletně recyklovatelná a neobsahuje BPA. Tělo láhve je měkké, pružné, zajišťující snadné stisknutí a užívání. Design navrhl Karim Rashid, současná ikona světového designu a držitel více než 300 ocenění za jeho tvorbu.                                                Oficiální text www.urbanlux.cz
Asi není nutné Vám ji ještě blíže představovat. Jsem si jistá, že spousta z Vás ji vlastní nebo o ní alespoň slyšela. Vše potřebné o lahvi, náhradních filtrech a barevném provedení se dočtete na urbanlux.cz, kde si ji můžete objednat i ve větší (1litr) nebo menší (0,385l) variantě. U nás v DM drogerii je zatím dostupná pouze v provedení 0,55l.

A co závěrem? Jsem s lahví spokojená. Hned jsem ji začala testovat a můžu potvrdit, že po chloru není ve vodě ani památka. Pokud chcete tedy ušetřit za minerálky, mohu Vám ji určitě doporučit.

1 komentář:

  1. Lahev je to šikovná, ale jinak si myslím, že jsou i lepší investice. Třeba zlato. Prostě mi přijde, že pít z něčeho za tři stovky je fakt trochu white-world přežitek. Já piju celý život z klasické plastové lahvičky, mám jednu nebo dvě po ruce a když se hodně opotřebují, koupím si vodu a mám další. A taky žiju. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..