středa 26. prosince 2012

Sady Naturals a Planet Spa od Avonu

Dneska bych Vám ráda představila dvě sady, které jsem si objednala od Avonu. První je z řady Naturals a jedná se o sadu s brusinkou a skořicí. Druhá sada je z řady Planet Spa – Turkish Thermal Baths neboli výrobky spojená s rituálem očisty a péče o pokožku, který provádějí ženy v Tureckých lázních Hammam.

Sada s brusinkou a skořicí
Sada obsahuje.

-          Sprchový gel (400ml)

-          Tělové mléko (200ml)

-          Tělový sprej (125ml)

Sprchový gel: Musím se přiznat, že u objednávání jsem se ani nevšimla, že jde o XL balení, takže jsem byla příjemně překvapená. Jako další mě nadchla barva gelu. Není červená ani růžová, zkrátka něco mezi a já už se nemohla dočkat, až bude čas si dát koupel.


Gel krásně voní, spíš asi brusinkou než skořicí a já mám vždy při sprchování nutkání ho ochutnat. Složení je hutnější což mi vyhovuje a také se s ním lépe dělá pěna ne jako u některých sprchových gelů z řady Senses. Docela hezky hydratuje, respektive nevysušuje mi tolik kůži jako sprcháče od Senses (nedělají to ale všechny). Vůně navíc vydrží delší dobu. Jsem s ním spokojená a určitě si ho objednám znovu.



Tělové mléko: Strašně jsem se na něj těšila, protože sprchový gel moc krásně voní. Mléko má ale aroma daleko slabší, což je asi super když se s ním chcete natírat přes den, ale já se s ním mažu jen na noc a tak mě jeho skoro nepatrné aroma mrzí. Rychle se vstřebává, ale skoro vůbec nehydratuje, takže za deset minut mám pocit, že jsem se ani nemazala. Pro suchou pleť tedy nic moc. Celkově mě hodně zklamal a to hlavně téměř nulovou hydratací, znovu bych si ho určitě nekoupila.



Tělový sprej: Musím se přiznat, že nejsem zrovna fanda tělových sprejů. Všeho všudy jsem od Avonu vyzkoušela dva. Banán a jahodu, přičemž jahoda byla tak hrozná, alespoň pro mě a moji mamku, že skončil jako „osvěžovač“ vzduchu na toaletě. Můj táta to kdysi komentoval slovy „smrad překryje ještě větší smrad“. Aroma spreje je někde mezi gelem a tělovým mlékem. Vydrží po nanesení tak deset minut, pak už ho necítím. Vůně se mi zdá i dost umělá. Stejně jako mléko, tak ani sprej bych si už znovu nepořídila, ale využití se pro něj doma určitě najde.



Sada Turkish Thermal Bath
Sada obsahuje:

-          Černé mýdlo (200ml)

-          Olej do koupele na tělo, vlasy a nehty (150ml)

-          Pleťovou masku s jílem Rhassoul (75ml)

vše z Tureckých lázní Hammam

Černé mýdlo: Slibuje odstranění nečistot z pokožky, přičemž jí dodá zdravý vzhled, zklidní ji a zanechá ji jemnou a provoněnou. Mýdlo je na bázi peelingu, takže odstraňuje odumřelé části pokožky (tak to vidím a cítím já). Zdravý vzhled pokožka dostane nejspíš díky tomu, že se Vám v teple rozevřou póry a díky tření mýdlem si části těla prokrvíte (krásná zdravá narůžovělá barva). Po použití je opravdu pokožka jemnější na dotek. O tom zda je provoněná se nebudu hádat. Mně vůně mýdla nevyhovuje a příteli také příliš nevoní. To ale může být věc názoru. Není to nějak hrozný smrad, ale po použití se ještě umyji sprchovým gelem s brusinkou a skořicí.

Mýdlo používám tak dvakrát až třikrát za týden, vůbec s ním nešetřím a používám ho na celé tělo. Tuba je i přesto pořád skoro plná takže jsem spokojená a v budoucnu si ho možná objednám znovu.


Olej do koupele na tělo, vlasy a nehty: Olej má výraznou červenou barvu lahvičky, ač na fotkách v katalogu se jeví spíš jako oranžový nebo hnědý. Samotný olej je čirý, takže se nemusíte bát, že by Vám zamazal ručník, vanu nebo oblečení. Bohužel Vám nemohu poskytnout informaci, jak si olej stojí coby přísada do koupele (nemáme vanu), ale věřím, že alespoň částečně splňuje to, co slibuje.


Co se týče použití oleje na vlasy, podle návodu si do nich máte vmasírovat množství velikosti hrášku. Pro moje dlouhé vlasy je to jako plivnutí do ohně. Vlasy si tedy navlhčím a pak rovnoměrně po celé délce olej na vlasy nakapu, promasíruju a nechám 15 minut působit a poté opláchnu. Vlasy jsou po použití lesklejší, hladší, netřepí se mi konečky a neelektrizují. Používám ho jednou až dvakrát týdně (spíš jen když si vzpomenu)a ačkoli to výrobek neslibuje, mám pocit, že i trochu dodává objem.


Pleťová maska s jílem Rhassoul: Lehce se aplikuje, krásně voní. Zhruba po dvou minutách od nanesení lehce zrůžoví a může se smýt. Pleť nepřesušuje a krásně ji vyhladí. S maskou jsem spokojená, takže si ji v budoucnu možná i znovu objednám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..