čtvrtek 31. ledna 2013

Sbírka laků


Tenhle článek se tu měl objevit už ráno, ale jelikož mě od včera pokouší teplota a bolest v krku i celkové bolení svalstva je tu až teď. Ráno jsem se vyštrachala z postele, abych udělala fotky ale mezi nahráváním fotek do notebooku a psaním článku jsem si několikrát dáchla a vypila několik hektolitrů odvaru z cibule s medem. Fuj! Ale teď k tomu hlavnímu.

Protože, se tu poslední dobou nebezpečně hromadí články se štítkem „Ze života“ rozhodla jsem se to tu trošku oživit a přidat několik článků týkajících se kosmetiky a módy. Koho by taky pořád zajímalo číst moje kňučení, že jo.

Dnešní příspěvek se bude týkat mojí sbírky laků na nehty. Nejsem tedy žádný velký sběratel, ale i tak mám laků víc, než stihnu upotřebit. Než se vrhnu do představování jednotlivých laků, dovolte mi ještě několik větiček. Osobně jsem si laky sama pro sebe rozdělila do dvou skupin. Laky světlé – ty, které nosím na rukou i na nohou a laky tmavé, které nosím jen na nohou, protože přeci jenom, zaměstnavatel ani zákazníci neskáčou nadšením z prodavačky s černými, modrými či fialovými nehty na rukou. Jednotlivé odstíny jsem nalakovala na umělé nehty zakoupené pro tento účel u vietnamců. Zajímavé, že se mi na ně lakovalo lépe než na svoje vlastní nehty, takže nebyla potřeba ani tolik vrstev. Některé laky tedy působí světleji než když si je nám na vlastní nehty.  Pohodlně se usaďte, jdeme na to.

Avon -  řada SPEED DRY +, odstín Ballerina



Avon – řada nailwear pro, odstín Romance


Avon – řada SPEED DRY +, odstín Modem mauve


Avon – řada nailwear pro, odstín Blue shock


Avon - řada nailwear pro, odstín Gunmetal


Avon - řada nailwear pro, odstín Cherry jubitee


Essence –  řada Colour & Go, odstín 46 WAKE UP!


Essence – řada Colour & Go, odstín 95 wanna be your sunshine


Essence - řada Colour & Go, odstín 63 think pink


Essence – řada Nude glam, odstín 02 iced strawberry cream


S-he – Stylezone, odstín 0010


S-he – Stylezone, odstín 0070


L´AMBRE – Sense of elegance, odstín 7


Essence – Nail art twins glitter topper, odstín 04 carrie


Miss sporty – Lasting colour up to7 days, odstín 310


TMT – Nail Enamei, odstín černá


1 komentář:

  1. Speed dry od Avonu jsou skvělé! To je opravdu speed to zasychání :) Když to porovná s tím včerejším, tak je to jako nebe a dudy :D A ty od Essence jsou také fajn :) Ten Nude glam mám a poměrně spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..