pátek 1. února 2013

Novoroční ohňostroj v Praze


Bylo to hodně nervů a dlouhé sezení u programů na úpravu videí. A jaký je výsledek? No řekněme, že dost katastrofální. Chtěla jsem ze dvou videí udělat jedno a doplnit ho originální hudbou. Povedlo se mi pouze to první. Hanba mě fackuje, že Vám to vůbec ukazuju, ale když už jsem se tu tak blbě chlubila. No prostě jsem doufala v lepší výsledek. No nicméně je to tu. Mnou pořízený záznam Novoročního ohňostroje v Praze. Natáčeno je to od Tančícího domu. Kdo zná Prahu, tak ví, aniž by si video pustil, že jsem stála zatraceně daleko na to, abych zabrala každý detail té slávy. Pod mým výtvorem najdete i video jiného uživatele Youtube. Je v lepší kvalitě i s originální hudbou a natočeno je to od divadla takže radost pohledět.


A tady lepší provedení ....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..