čtvrtek 23. května 2013

Blogerská prokrastinace

Tag s názvem blogerská prokrastinace už proběhl u Plum i u Petry a možná i spousty dalších blogerek. Já se tedy přidávám.




1.      Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?
Zřídka kdy si holím nohy. Nebaví mě to a přes zimu to prakticky nedělám, pokud nejdu třeba na ples. Pravidelně si holím nohy snad jen přes léto jinak mě to otravuj.

2.      Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Nemyju. Nemám stanovené, že bych je myla třeba každou neděli. Myji je nepravidelně asi dvakrát do měsíce.

3.      Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
Moc dlouho ne. Pokud se mi lak odprýskne hodně, jsem schopná oloupat ho i ze všech ostatních nehtů.

4.      Jak dlouho odkládáš nákup kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
Neodkládám to vůbec. Většinou je mám v zásobě.  Pokud se pro něco nadchnu a doma to nemám, jdu to koupit hned nebo nejpozději den druhý.

5.      Nejhorší kosmetický hřích nebo přestupek?
Jako mladší jsem chodila spát neodlíčená. Někdo by mohl jako hřích brát i černou tužku na waterline, ale mě se to prostě líbí a občas jí tam použiju.

6.      Nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?
Placení složenek, to opravdu dělám až na poslední chvíli. A druhou věc, kterou odkládám je pořízení auta. Prostě co mám řidičák, se radši nechám vozit a tak se mi nechce utrácet za auto.

7.      Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
Pokud jdu po práci tak ano. Pokud mám celý den volno, připravuju se i několik hodin.

8.      Umíš dodržet zákazy nakupování?
Žádné si nedávám, tak je nemusím ani dodržovat.

9.      Jak organizovaná je tvá sbírka make-upu a laků na nehty?
Vše mám rozdělené v krabičkách podle druhů produktů (tvářenky, tužky, stíny) a laky mám momentálně seřazené podle čísel odstínu. Vidět můžete Zde

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..