středa 8. května 2013

Nákupní košík - Duben (nekosmetická část)


Jak už je u mě zvykem, nákupní košík má vždy dvě části. Dneska je na programu tedy ta druhá část. Vezmu to pěkně rychle, ať Vás nezdržuji.

Když jsem byla v dubnu na výprodejích Essence udělala jsem si takové kolečko po nákupních centrech a přivezla si domů i posilu do botového arzenálu. Svým způsobem mi tyhle botky vybral přítel, který je viděl na plese své kamarádky a pořád o nich mluvil a dokonce mi je i vyfotil. Když jsem je pak zahlédla při návštěvě Deichmannu ve slevách srdce mi poskočilo radostí. Co na tom, že pro velikost 36 jsem musela přes půlku Prahy.



Do práce konečně dorazila i nová várka zboží od Funstorm, tak jsem si tam rovnou vybrala tílko, abych měla na jaro a léto něco nového.

                 

U Vietnamců jsem si koupila tyhle tmavé jeany s úzkými nohavicemi, že je budu nosit k balerínám. Měla jsem je na sobě zatím jen jednou a nadšená jsem z nich dvakrát nebyla. Neustále se sunou dolů, takže bez pásku jsou nenositelné.



Při nedávné návštěvě místního sekáče jsem si odnesla nepromokavý šusťákový kabát v zelené barvě a kraťasy od Next.


a na závěr bonusovka jak dostat infarkt když fotíte řepku a vyběhne na Vás srnec...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..