pátek 10. května 2013

Mých 5 favoritů za duben

Jedna z mých oblíbených youtuberek má svou pravidelnou rubriku s názvem „Bavilo mě“ a nechala se jí inspirovat. Lola má pravidelných 14 položek (vlasy, tělo, divadelní hra, kniha, oblíbenec měsíce). Já jsem z toho udělala výtah pouze pěti top věcí, které jsem v daném měsíci měla nejvíc ráda, protože většina položek by zůstala prázdná nebo se v nich opakoval stejný produkt a to by byla nuda.

Takže moje první pětka za měsíc duben je zde:

Doplněk: Nejvíc mnou tahaný doplňkem byla nová kabelka, kterou už jsem ukazovala v Nákupním košíku za březen. Miluju ji natolik, že neřeším, zda mi ladí se zbytkem outfitu. Nejsem módní guru, já jsem spíš případ pro Módní peklo.


Lak na nehty:  Catrice, 875 It´s All I Can Blue - Původně mě ani nenapadlo, že by mohl být součástí téhle pětky, ale proč ne. Jeho úžasná modrá barvy uchvátila nejen mě ale i mé okolí. Mrzí mě, že ve výprodejovém košíčku byl poslední, klíďo bych si vzala dva.


Péče o tělo: Pro měsíc Duben to na plné čáře vyhrál sprchový gel z limitované edice od Balea. Tenhle je Hawaii a Pineapple a nádherně voní. Je to jako se koupat v Piňa Coladě.


Film: Pro tenhle měsíc tu mám hned dva. Tím prvním je španělská komedie s názvem Maturita duchů. Neříkám, že je to výkřik dokonalosti a že Vás od smíchu bude bolet bránice, ale myslím, že na odreagování a pohodový večer to stačí.


Koho tenhle žánr neba, mám tu ještě jeden z jiného soudku. Film Sedm je staršího data a valná většina ho viděla. Možná (a v to doufám) se tu najde někdo, kdo není skalní fanynkou B. Pitta a film nezná. Jde o vyvražďovačku na způsob Vraždy podle Jidáše.  Je sedm smrtelných hříchů, podle kterých si vrah své oběti vybírá a závěr filmu? Asi pět minut jsem seděla s otevřenou pusou a nevěřila tomu, jak to skončilo.


Youtuber/ka: Nejvíce jsem tento měsíc sledovala Petru Kopolovičovou, která píše i blog. Její starší videa i ty nové jsem sjížděla den co den a stejně jsem je všechny nestihla. Věřím, že sympatická porodní asistentka, která neustále mění barvu vlasů a vlastní neuvěřitelné množství laků na nehty, učaruje i Vás (pokud se tak už nestalo).


2 komentáře:

  1. Maturita duchů vypadá na skvělý film, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková lehká komedie až chvilkama blbost se dá říct, ale na csfd.cz to dost chválí a já tyhle filmy mám moc ráda. Snad se ti bude líbit.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..