čtvrtek 20. června 2013

Gabriella Salvete - Stars Enamel

Tahle limitovaná edice laků určitě kolem Vás neprošla bez povšimnutí. Buď jí vlastníte nebo jste o ní minimálně četla. Já si při první vlně odnesla fialový odstín 02 Saphire a úplně mu propadla.


Chtěla jsem i další odstíny ale měla jsem smůlu. Bylo vyprodáno. Na stránkách facebooku GS sice proběhla informace, že laky zařadí do stálé nabídky ale zatím se tak nestalo.

Včera jsem při návštěvě drogerie uviděla doplněný stojánek (rozuměj od každého odstínu dvě lahvičky) a tak mé srdce poskočilo radostí a hned jsem do košíku hodila odstín 01 Lila, 03 Intense Coral a pro velký úspěch znovu 02 Saphire. Poslední odstín jsem tam nechala. Prostě se mi nelíbí.

01 LILA

03 INTENSE CORAL

Laky mají matný pískový finish. Na slunci se nádherně třpytí. Krásně kryjí v jedné až dvou vrstvách. Vydrží bez nad laku pět až sedm dní. Poměrně dobře se dají i odlakovat.

02 SAPHIRE

Do drogerií navíc míří další odstíny, které si můžete prohlédnout Zde.

A jako malý bonus přidávám lak GS Enamel With Hardener v odstínu 148. Konečně opravdu bílý lak který kryje už ve dvou vrstvách a štěteček nedělá pruhy. Jsem ráda, že jsem ho objevila. Myslím, že v létě to bude jeden z mých miláčků.



Máte tyto laky také? Který je Váš nejoblíbenější? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..