úterý 18. června 2013

Pět situací, které mě dokážou naštvat

Všechny Vás moc zdravím v tomto parném dni. Dneska si dáme oddechovku od kosmetiky a oblečení a zaměříme se na věci, které nás štvou. Každý z nás má nějaké svoje situace, které nás dokážou naštvat, zkazit den nebo přivést do stavu kdy máme chuť dotyčným „něco „ udělat. Já si pro Vás připravila pět případů, které mě v danou chvíli opravdu štvou a mám na ně docela „štěstí“.



Případ první: Nekonečné fronty u pokladen – znáte to jistě každý. Jdete si ráno koupit svačinu do práce nebo jdete nakoupit věci k večeři a z pěti pokladen jsou otevřené jen dvě. Fronta je dlouhá asi jako Čínská zeď a lidé jsou zpomalení, ukládání potravin do tašek zpomalené jako animovaný film, při placení hledají peněženku nebo zjistí, že si nepamatují svůj pin.  Fronta roste a žádná jiná pokladní, která by otevřela další kasu, není v dohledu.


Případ druhý: Zrušení naplánované akce – situace, kterou už si taky většina z nás zažila. Na něco se těšíte, třeba i dlouhé měsíce a pak když už zbývá jen pár hodin a nic! Akce zrušena.  Mě dokáže naštvat i zrušené kafe. Má drahá polovička je nedochvilná v takové rozměru, že mnohdy zruší domluvené rande u kafe i dvě hodiny po plánovaném srazu. Samozřejmě tou dobou už v kavárně dávno nesedím, ale i tak je to věc, která mě vytočí. Dojdu do kavárny, posadím se, objednám si kafe, někdy zvládnu i dvě. Zaplatím, odejdu, dojedu domů a druhá strana mi napíše nebo zavolá a řekne „Promiň, nestihnu to“!


Případ třetí: Komentování postavy – každý z nás už někdy někomu okomentoval postavu ať už pochvalně nebo proto, aby si rýpl. Někteří lidé z mého okolí mají neustále na práci jen jedinou věc a to komentovat něčí a nejčastěji mou postavu. „Jé ty si zase přibrala!“ Proboha lidi proberte se! Ne každý je chodící ramínko na šaty! Ne každý přibral na váze tím, že se moc přejídal! Napadlo Vás někdy, že člověk se za svá kila může i stydět, že za nimi může stát nemoc a že Vaše břiblblé poznámky a upozorňování na každé kilo navíc může danou osobu zranit? Někteří máme své oblé křivky rádi a jsme na ně hrdí tak nechápu, proč máte neustálou potřebu někoho upozorňovat, že není Twiggy. Prostě to nedělejte!


Případ čtvrtý: Courající se lidé – Ať už na chodníku nebo v metru. Člověk spěchá a lidé jsou roztažení po celém chodníku, tunelu nebo eskalátoru. Nejdou obejít a jsou neochotní uhnout z cesty. Často se ploužící lidé mě dohání k výrokům typu „Nejsem tu na procházce“ nebo „Zpomalte ještě a začneme se vracet v čase“.  Ne každý bydlí v Praze a ujetí metra může znamenat i ujetí posledního spoje směr Váš domov.


Případ pátý: Opožděná výplata – tohle je asi hodně individuální. Většina zaměstnaných dostává výplatu na účet. Já ji dostávám na ruku. Což můj šéf často zneužívá a je líný a neschopný se dostavit ve výplatní den na místo pracoviště a tak na výplatu čekám třeba i týden. Věc, která mě vytáčí ze všech jmenovaných úplně nejvíc.



Jaké situace dokážou vytočit, naštvat, rozpálit atd Vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..