neděle 16. června 2013

Galaxie přání

Už delší dobu jsem na svém kosmetickém seznamu přání měla tvářenku ve fialovém odstínu a nějaký stiplling brush. Sehnat tvářenku byl celkem oříšek. Ten pravý odstín má MAC, ale já tolik do tvářenky investovat nechtěla (později se dozvíte proč) a tak jsem musela hledat dál.


Chtěla jsem obě věci sehnat na jednom e-shopu, ale skoro každý měl jen jednu věc. Když měl obě, tak jedna z nich nebyla skladem.
Nakonec jsem objevila galaxii přání a tam jsem sehnala oboje. Tvářenku jsem si vybrala od MUA v odstínu 06 a stiplling brush od Real Technique, protože jsem na něj slyšela samou chválu.


Co se týče samotného nákupu na e-shopu, nemám nic k vytknutí. Průběžně jsem dostávala sms i zprávy na mail o pohybu balíčku. Oba produkty byly zabalené v bublinkové folii proti poškození. Takže spokojenost stoprocentní.

Real technique stippling brush
-         První co mě překvapilo, byla jeho velikost. Na všech fotkách a videích vypadal daleko větší. Zapracovat s ním make-up dá docela zabrat. Štětiny také nepatří mezi ty nejjemnější. Možná to tak u tohoto typu štětců má být, nevím, nemám srovnání. Při nanášení make-upu už sice není tak nepříjemný ale i tak to není tak příjemné jako když ho nanáším štětcem Maestro 143, nebo ČÍSLO od Sedony Lace. Neříkám, že je štětec špatný, to opravdu ne. Jen s ním možná ještě neumím správně manipulovat, anebo mi prostě tenhle typ štětců nesedne.



MUA 06 Blush
-         Tvářenka je balená v klasickém „drogerkovém“ obalu (plast s průhledným víčkem), který určitě všichni znáte. Hůř se otvírá. Já jsem s obalem zápasila tak dlouho až mi vypadl na zem a roh tvářenky se mi vysypal (ano, proto neinvestuji do dražších tvářenek a pudrů).
Co se týče odstínu, byla jsem opět překvapená. Na fotkách vypadala čistě temně fialová. V krabičce tak nevypadá vůbec, tam je spíš „hnědá“ a nudná. Po rozetření se ale fialový odstín představí v celé své kráse i s odleskem do zlata, což bych tam mít nemusela ale kvůli té krásné barvě to prostě překousnu.




Máte doma nějaký z těchto dvou produktů? Jak jste spokojené vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..