pátek 14. června 2013

Rituals... Fujiyama Mandarin & Mint foaming shower gel sensation

V lednové edici Senzaboxu byl ukrytý i produkt od firmy Rituals a sice sprchová pěna (gel). Já jsem se konečně dopracovala až na její dno a tak Vám přináším pár poznatků.



Ve své krabičce krásy jsem našla pěnu s vůní mandarinky a máty. Jedná se o unisexovou pěnu na mytí, v níž jsou vůně zastoupeny půl na půl. Přesto cítím více vůni mandarinek, proto považuji tento produkt čistě za ženskou záležitost.  



Za velké mínus považuji „sprejový“ aplikátor, s nímž je nemožné korigovat množství požadovaného gelu, který se při kontaktu s vodou změní v bohatou pěnu.  Balení z boxu mělo pouhých 50ml a tak jsem ho spotřebovala poměrně rychle.  Pěna dokáže provonět celou koupelnu a je to super relax, přesto koupi plného balení nepovažuji za nutné. Plné balení produktu zakoupíte v kamenných obchodech Rituals nebo na těchto stránkách. Cena plného balení se pohybuje kolem 209 korun.


Doufám, že Vám mini recenze stačila k vytvoření obrázku o produktu a těším se na Vaše názory a zkušenosti.

2 komentáře:

  1. Já měla tu druhou variantu a byla taky super. Je to jako mýt se pěnou na holení :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jak pěna na holení :-) Tu druhou variantu jsem asi dostala teď v srpnu.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..