středa 12. června 2013

Good bye Jill

 Po několikaměsíční známosti jsem se rozhodla dát Jillian vale. Věčné poskakování večer co večer před televizí mi začalo lézt na mozek a tělo na cviky nijak zvlášť nereaguje. S mojí do sportu zapálenou kámoškou N. jsem začala hrát badminton.



 Každý den po práci plácáme na ulici hodinu (někdy i déle) do košíčku a stačíme u toho „zdrbnout“ i naše oblíbené blogerky a youtuberky. Když si N. vyhodí rameno, vyměníme rakety za míč a blafujeme jako Beckham. Aby toho nebylo málo, chceme začít i běhat a tak jsem si objednala i příhodné obutí. Myslím, že po stereotypu s Jill to je a bude příjemná změna s pozitivním dopadem na mou postavu.



Botky mi přinesla paní doručovatelka dnes ráno. Převzala je mamka, takže je uvidím až večer, kdy přijdu z práce. Tak zatím jen ilustrační foto.

Jaké venkovní sporty máte rádi Vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..