pondělí 10. června 2013

Tag: Nežiju jen make-upem

Minulý týden zaplavil blogy Tag s názvem Nežiju jen make-upem. Protože mi v důsledku povodní odpadlo několik akcí, o kterých jsem chtěla napsat, rozhodla jsem se tento Tag též zpracovat. Určitě budu ráda, když v něm budete pokračovat, jestli už se tak nestalo. Když tak mi napište do komentářů odkaz, ať se můžu podívat na Vaše zpracování.



Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
Na televizi moc nekoukám, protože můj set top box není schopen chytit signál. Sledování TV se omezilo jen na DVD a VHS (doufám, že to většina pamatuje). Seriály sleduji většinou na internetu a není jich mnoho. Sledovala jsem Gossip Girl, ale v půlce čtvrté série mě to omrzelo a tak si čas od času pustím Věřte nevěřte, Četnické humoresky nebo Přátelé.


Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
Vařit moc neumím. Zatím bydlím s rodiči a přítel umí v kuchyni taky zázraky, tak to není zas až tak akutní. Miluju bramborové knedlíky se špenátem nebo palačinky se špenátem a sýrovou omáčkou. A z dezertů to vyhrává Tiramisu nebo zmrzlina.


Vysněné povolání?
Já si přála být delegátkou cestovní kanceláře, abych mohla hodně cestovat.

Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
Neovládám. Někde se stala chyba protože po osmi letech učení angličtiny a po čtyřech němčiny neumím ani ťuk. Sice znám spoustu slovíček, ale nedokážu je správně vyslovit, napsat a hlavně je nedokážu poskládat do věty. Dokážu se naučit fráze, když mi je někdo napíše, ale jak mě někdo rozhodí tak je stejně nedokážu ze sebe vysoukat. Jakým jazykem bych se chtěla dorozumět? Moc se mi líbí španělština, ale když cestuju tak bych nejradši mluvila úplně všema, abych si mohla pokecat s kýmkoliv.

Za co utrácíš v rámci kategorie „pro radost“, když ne za make-up?
Jídlo, bytové doplňky, knížky a cestování.


Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
Vůbec ne. Jsem hrozný stydlín a hrozně se bojím nějakého trapasu. V kolektivu nových lidí se držím v rohu a čekám, až mě někdo osloví. Když už mě ale začlení, nemám problém mluvit a mluvit.



Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Miluju knížky. To mám po babičce. Dokážu přečíst knížku o šesti set stránkách za dva dny. Za knížky i hodně utrácím. Miluju jejich vůni. Často si půjčuji knihy i z knihovny a vytáčí mě, když jsou stránky umatlané, mastné nebo tam najdete i zbytek večeře! Jako mladší jsem měla ráda romantické příběhy a Lenku Lanczovou. Teď dávám přednost detektivkám od Agathy Christie nebo knihám Dana Browna a spisovatelům jemu podobných.

Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Nejhorší vlastnost je určitě má náladovost. Někdy mám sama sobě chuť dát facku. Nejlepší vlastnost? Možná ochota pomáhat druhým.

Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Dřív jsem se chodila bavit s kamarády do klubu. Čím jsem starší, tím víc tíhnu k večerům stráveným doma s přítelem nebo s nejbližšími přáteli. Zakouřené a hlučné prostředí mě už neláká.

Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

Než jsem začala blogovat věnovala jsem volný čas kreslení, sledování televizních pořadů, čtení a přestavování nábytku v pokoji. Tím jsem byla posedlá a během měsíce pokoj změnil podobu třeba třikrát. Převážně jsem volný čas trávila doma zahrabaná v knihách a nikam nechodila. Díky blogu jsem začala víc chodit mezi lidi a účastním se různých akcí, aby bylo o čem psát. Blog považuju za přínos do soukromého života.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..