čtvrtek 6. června 2013

Mých 5 favoritů za květen

Je tu Červen a sním druhý příspěvek na téma pěti favoritů. O tom jak tenhle pravidelný post bude fungovat, jsem už psala tady a tak se nebudu opakovat.

Youtuberka: Nejvíce sledovanou se pro tento měsíc stala dívka z Tábora a není to nikdo jiný než Flabgee. Jistě! Opět jsem zaspala a všichni ji sledujete už dlouho. Nic to ale nemění na faktu, že ji mám moc ráda. Komu by nestačila videa tak tato sympatická slečna píše i blog.



Film: V květnu jsem sledovala hlavně seriály jako Přátelé, Dva a půl chlapa nebo Četnické humoresky. Filmů jsem stihla málo a tak jediný, který mi zůstal v paměti je adaptace všem známé pohádky Kráska a zvíře s názvem Netvor. Hraje tu spousta dobrých herců (Alex Pettyfer, Neil Patrick Harris, Vanessa Anne Hudgens nebo Mary-Kate Olsen).


Příběh je zbytečné popisovat, všichni ho známe. Jediné co bych chtěla říct je, že jestli mi přijde divný něčí obličej tak to není ten Netvorův ale ten MK Olsen – Tak nějak napuchlý. Naopak představitel Netvora mi přijde daleko hezčí v době svého prokletí než jako kletby zbavený.

Kniha: Stihla jsem přečíst jen jednu knihu, ale ta mě natolik pohltila, že jsem se rozhodla Vám ji doporučit. Pokud máte rádi Dana Browna nebo Roberta Ludluma tak Vás jistě pohltí i kniha Philipa Cartera – Oltář z kostí. Příběh plný zvratů a překvapení. 



Vše začalo Oltářem z kostí a skončilo to „Velkou trefou“.  Kniha nás zavede do různých koutů světa v různém časovém období a představí několik osob, které spolu nemají zdánlivě nic společného. Omyl! Vše souvisí se vším a tak i člen speciální jednotky Ry pátrající po záhadném filmu má něco společného s právničkou Zoe, která hledá tajemství Oltáře z kostí.
Ráda bych Vám o knize řekla více, ale mám pocit, že ať napíšu cokoliv, připravím Vás o nějaké překvapení. Pokud po knize sáhnete, nečtěte si anotaci, jinak se připravíte o několik překvapení a zvratů.


Jídlo: V Kaufu, Bille a já nevím, kde ještě byla akce na čokoládu Milku. Cena byla až o polovinu nižší a tak jsem si nakoupila pořádné zásoby a denně tak tabulku až dvě zbaštila. (na fotce už jen co zbylo).


Oblečení: V květnu jsem díky proměnlivému počasí přišla na chuť košilím. Nejvíc jsem nosila tyhle dvě a měla jsem pocit, že někteří si myslí, že nemám nic jiného na sebe. 



A co je patří mezi Vaše favority za minulý měsíc?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..