úterý 4. června 2013

Nákupní košík - Květen (kosmetická část)

Pokaždé když píšu tenhle pravidelný článek, chci ho uvést nějak zajímavě. A výsledek? Nic moc. Spíš nic, protože mě napadá jen: Je tu další nákupní košík za měsíc xy.
A tak bez dlouhého úvodu se vrhnu rovnou na jednotlivé položky.



Šampon a kondicionér Toni&Guy, 1 kus 250ml za 249,- v DM


Hodně jsem o této značce slyšela a tak jsem to chtěla také vyzkoušet. Oba produkty jsem koupila v akci s 50% slevou, takže jsem parádně ušetřila. Duo používám teprve pár dní, takže soudy si nechám až do samostatné recenze.

Suchý šampon Amica, cca 40,-
Když už jsem v DM byla, přihodila jsem do košíku i tenhle pudrový suchý šampon. Zkusit se má všechno a na tenhle jsem slyšela celkem pozitivní ohlasy. Uvidím, jestli s ním budu víc spokojená než s tím ve spreji od značky Balea.


Clynomyn zubní pasta a kartáček


Cestovní kartáček a pasta se vždy hodí. Je to praktičtější než tahat plnou velikost. Myslím, že se stanou věrnými společníky na mých cestách. Tuhle sadu jsem objevila v Rossmannu a stála kolem 70 korun.

Gabriella Salvete, Monza Itala 02
Toužila jsem po béžové tužce, protože na oku vypadá lépe než bílá. Nevím, kam jsem při nákupu koukala ale až doma jsem zjistila, že tužka obsahuje třpytky a ty mě v oku pěkně škrábou. Na waterline se tedy moc použít nedá.



Maybelline řasenka Rocket volum express + Color Tattoo - 60 Timeless Black


Tuhle akci jistě žádná z Vás nepřehlédla. Kdo by odolal mít dva výrobky za cenu jednoho. Řasenku jsem si přála vyzkoušet a tak nebylo moc co řešit. Možná mohlo být na výběr více odstínů Color Tattoo. Růžový už mám doma z minulé akce, o které jsem psala tady a tady a dvakrát jsem ho mít netoužila. Vzala jsem si tedy balení s černým Color Tattoo a nejspíš je využiju coby gelové linky.


Posledním „kosmetickým“ úlovkem je kosmetická taštička Roxy, kterou mi koupil přítel. 


A teď je řada na Vás a na Vašem nákupní košík. Napište mi co máte nového Vy.



2 komentáře:

  1. Toni&Guy se slevou závidím..to jsem si nevšimla že měly takovou akci..já si koupila nový deštník..už se těším až dorazí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleva na Toni&Guy byla jen se slevovým kuponem z té DM knížky za 100 nebo za 150 bodů, teď nevím jistě. Jinak se moc těším až uvidím tvůj deštník v akci.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..