čtvrtek 4. července 2013

Gabriella Salvete - Stars Enamel nové odstíny

Gabriella Salvete pustila do světa další odstíny z limitované edice Stars Enamel. Už když jsem na ně koukala na stránkách facebooku byla jsem přesvědčená, že si koupím pouze dva odstíny a to Raspberry  a Princess. V úterý je konečně dostal i místní Rossmann a přišel průšvih.


Rossmann nabízí kromě původních čtyř odstínů dalších pět. 05 Raspberry, 06 Acquamarina, 07 Princess, 08 Azzurro a 09 Vampire. Laky nasvícené zářivkou jsou natolik okouzlující, že místo plánovaných dvou odstínů jsem si odnesla čtyři. Moje peněženka zaplakala. Na rozdíl od prvních čtyř odstínů je pevná cena vyšší a na laky není ani akce. Jeden vyjde na 89 korun. Vím, že jsou i dražší laky, ale i tak to zabolelo.


07 Princess
V jedné vrstvě vypadá tahle světlounce růžová spíše jako bílá. Lak má pískový finish a trochu mi evokuje jako kdybych na nehty nanesla cukr. Na sluníčku nebo proti světlu má drobné odlesky do světle modré něco jako Color tattoo v odstínu Mauve Crush. Osobně musím nanést dvě až tři vrstvy aby opravdu pořádně kryl. Co se týče výdrže, přijde mi slabší než u laků s velkými třpytkami. Pískový efekt se mi začal ošoupávat už druhý den.



05 Raspberry
Krásná malinová barva. Přijde mi trošku neonová, ale na léto ideální. Žádné odlesky jsem nepozorovala. Kryje od dvou vrstev výš a stejně jako odstín Princess má slabší výdrž pískového vzhledu. Možná by to zachránil nějaký top coat, ale zatím jsem to nezkoušela.



06 Acquamarina
Zelenkavá barva s velkými třpytkami.Má matný hrubý finish, který má z původních čtyř odstínů třeba Lila. Na sluníčku to umí rozbalit a přilákat spoustu pohledů. Ač má poměrně velké třpytky dá se dobře odlakovat. Na krytí stačí bohatě dvě vrstvy. Výdrže je lepší než u předešlých dvou odstínů.



08 Azzurro
Svoje jméno dostal oprávněně. jedná se totiž o opravdu nádhernou modrou barvu obohacenou o velké třpytky. Stejně jako Acquamarina to umí rozbalit na sluníčku a stejně tak dobře se i odlakuje. Kryje opět ve dvou vrstvách, výdrž je nad tři dny výš. Tahle barvička je naprosto ideální na dovolenou k moři nebo jen k bazénu, jak jinak než k Azzurrově modrému.



Jediné mínus je pro mě ta cena, ale třeba budete mít štěstí a objevíte je v nějaké akci. Já byla nedočkavá a chtěla jsem je mít hned.



Už je máte doma také nebo stále čekáte až se u Vás v drogerii objeví?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..