středa 3. července 2013

Nákupní košík - Červen (kosmetická část)

Tak je tu další měsíc. Konečně! Začínám mít totiž pocit, že moje nákupy nemají konce a budu muset dělat nákupní posty častěji. Snažila jsem se některé produkty už ukázat v samostatných postech, takže je nebudu ukazovat znovu.



Z nakoupených věcí, které jsem Vám ještě neukázala, tedy budu jmenovat následující:

PanteHair, Šampon na mastné vlasy (200ml za 100,-), koupeno v lékárně
Jak už jsem zmiňovala několikrát, vlasy se mi mastí opravdu hodně. Mytí si vyžadují každý den. Sice se to trochu zlepšovalo při používání šamponu od Biodermy, o kterém bude taky psát, ale nakonec to nějak zvlášť nedopadlo.
Tento šampon slibuje ochranu před nepříznivými vlivy jako je česání, ondulace a fénování. Komplex aminokyselin a proteinů přirozenou cestou snižuje nadměrnou produkci kožního mazu a tím má omezit maštění vlasů.
Zatím jsem ho použila pětkrát a vypadá to slibně. Určitě po dopotřebování přinesu samostatný post.


Cestovní set, (balení obsahuje 6ks za 89,-), koupeno v DM
Už dlouho jsem sháněla lahvičky, které bych si sebou brala na dovolenou, abych nemusela vozit plná balení. Když jsem je zahlédla v DM, musela jsem si koupit rovnou dvě balení.



Balea, Tělové mléko Hawaii Pineapple, (200ml za 52,-) koupeno v DM
Mezi mými favority už se objevil sprchový gel z této limitované edice. Nedalo mi to a koupila jsem si na léto i tělové mléko s vůní ananasu a musím říct, že je to jako se vykoupat v Piňa Coladě.



Hydratační tělový krém (200ml za 80,-) a hydratační krém na ruce (75ml za 29,-)  s vanilkou, koupeno v Avon katalogu
Miluji vůni vanilky, takže jsem neodolala a objednala si tohle duo. Vůně je opravdu nádherná. Jestli je hydratační jak slibuje zatím nevím. Chci nejprve dodělat načatý krém ze Senza boxu.


Balea, Vlhčené ubrousky Light Blue 25ks, koupeno v DM v duo balení i s boxem na ubrousky za 85,-
Mluvila o nich spousta bloggerek  i youtuberek. U nás ve městě jsem je v DM nepotkala a tak jsem si je přivezla z Prahy, kde jsem byla na již několikrát zmíněném výprodeji Essence. Dají se sehnat i v zelené variantě, ale ty už jsem nestihla. Možná je to dobře, spousta lidí si stěžovala, že divně voní. Já si je pořídila hlavně kvůli té krabičce.



Essence štětce, 5ks za 274,-, koupeno v drogerii Rossmann
Obměňovala jsem kosmetickou taštičku. Můj cestovní štětec se při praní poškodil a tak jsem hledala náhradu. Nakonec jsem si koupila všechny dostupné štětce od Essence a nosím je sebou pro případ, že bych někde zůstala přes noc. Samostatný post na kosmetickou taštičku čekejte během letních prázdnin.




Nakoupila jsem toho daleko víc, ale to Vám ukážu v samostatných postech s odkazem na tento článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..