pondělí 1. července 2013

Z výprodeje Essence

V pátek jsem se s kamarádkou N. vydala na další výprodej kosmetiky Essence. Nebudu Vás dlouho zdržovat příběhy z cesty ani zdlouhavým popisem jak to na výprodeji chodí. Kolem 11:40 jsem už byla s N. na místě a mohla se rovnou vrhnout do nákupů. Na pozvánce sice stálo od 12 hodin, ale už při příchodu pár slečen odcházelo s narvanou taštičkou.


Celý nákup nám včetně deseti minut ve frontě na pokladnu zabral necelou půl hodinku. Oproti minulému výprodeji jsem utratila o sto korun méně. Konečně jsem si odnesla sešit Essence, který jsem minule nedostala.

Můj nákup za 285 korun

Dárky k nákupu

Po výprodejích následovala procházka přes Karlův most na most přes Čertovku a ke zdi J. Lennona (o tom budu psát samostatně) a odtud zpět do centra do nákupního centra Palladium, kde jsem se zamilovala asi do šesti kabelek a díky přísnému zákazu N. si neodnesla ani jednu.  Nakoupila jsem ale jiné věci, které Vám postupně ukážu v Nákupním košíku za Červen.



Výlet uzavřela návštěva stánku Bubble Tea, který už jsem si přála delší dobu vyzkoušet. Dala jsem si mango s pomerančovými kuličkami a docela jsem si pochutnala. 

Má někdo z Vás inspiraci, jakou kombinaci mám vyzkoušet příště?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..