sobota 13. července 2013

Mých 5 favoritů za měsíc Červen

Máme tu další slunečný den a taky dalších pět favoritů za Červen. Tak jen v rychlosti ať Vás nezdržuji od koupání.



Parfém: Kdo mě sleduje pravidelně, tomu jistě neušlo, že mám svůj vysněný parfém. Už jsem ho ukazovala v samostatném postu a tak bylo jasné, že se objeví i mezi favority.  Spousta lidí se mě ptala, čím to voním. Jsem potvora a nepřiznám, že je to Fame od Lady Gaga. Nechci, aby půl autobusu ráno voněla stejně.


Lak na nehty: Nosila jsem spoustu pastelových barviček, ale vždycky jsem na ně ještě nanesla laky od NYC se třpytkami a to „odstín“ 105 Lights Camer Glitter a 154 Midnight Confetti.



Kniha: Přečetla jsem opět několik knih, ale protože většinu plánuji rozepsat samostatně do článku, rozhodla jsem se tu zmínit jen jednu.  Jesse Kellerman – Génius. Kniha mě stála ve výprodeji pouhých 19 korun.  Opět Vás v případě, že chcete knihu číst, nebudu zavalovat podrobnými informacemi. Jedná se o poutavou detektivku. Hlavní postavou je majitel galerie Ethan Muller, kterého jednoho dne zavede rodinný přítel do prázdného bytu v činžáku patřící Mullerově rodině.  Opuštěný byt je plný krabic s obrázky, které nakreslil zmizelý nájemník Victor Cracke. Ethan se rozhodne jeho dílo vystavit a udělat ze sebe i z Victora boháče. Krátce po vernisáži, se ozve Ethanovi  policista Lee McGrath, který považuje dílo za klíč k nevyřešeným vraždám dospívajících chlapců. Ethan, Lee a jeho dcera se společně pouští do rozplétání pravdy o životě Victora, na jejímž konci stojí odpověď, kdo chlapce zabil a jakou spojitost má Victor s rodinou samotného Ethana.

nechápu proč se mi ty fotky takhle otáčejí
Snad jsem moc neprozradila.  A Vy mi dejte vědět, zda jste knihu četli a co na ní říkáte.

Písnička: Kdykoliv ji slyším, zesiluju rádio. Neznám nikoho komu by se nelíbila. Netřeba víc představovat. Stačí pustit klip.


Oblečení: Nejvíce nošeným kouskem bylo tričko z Terranovy, které jsem Vám už ukazovala v nákupním košíku za minulý měsíc. Je krásně lehké ale zároveň ochrání před zimou. Ideální na chladné dny nebo večery.


Tak to je pro měsíc Červen vše a já jdu hledat favority pro měsíc Červenec. V komentech mi napište Vaše favority a pak se utíkejte koupat. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..