čtvrtek 11. července 2013

Paletka Styx aneb inspirace depotací stínů

Nedávno mě u několika bloggerek zaujal projekt „udělej si sám“ týkající se depotování stínů.
Depot znamená vyjmutí stínu z jeho původního plastového obalu. Tolik k úvodu.
Zatím co každá z holek (jednotlivé odkazy najdete na konci článku) opravdu doslova depotovala stín z původního plastového obalu buď nožem nebo i za pomoci ohně já to měla jednodušší.


Na výprodejích Essence a dalších značek jsem si nakoupila několik stínů, které jsou označené jako tester. Nemají tudíž pravou bytelnou plastovou krabičku ale jsou jen v igelitovém pytlíku nebo v obalu alá pet láhev. Stačilo jen otevřít a vyjmout.



Sháněním paletky jsem se neobtěžovala. Doma se mi válela nevyužitá krabička od trenýrek Styx. Důkladně jsem ji umyla, poskládala stíny abych měla představu jak bude výsledek vypadat a za pomoci Chemoprenu tam kalíšky se stíny vlepila.



Žádná věda ani náročná práce. Během patnácti minut bylo hotovo se vším všudy.

Odkazy na depoty podle holek: Petra, Léňa, Rendy.

3 komentáře:

  1. Verunko, to je geniální, já tyhle DIY moc nesleduju, jelikož neumím udělat téměř nic, ale tohle je boží. To se dá koupit i takhle "tester" jen v plastu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tyhle DIY taky nějaká levá, ale jelikož jsem nemusela tady nic pracně dolovat nožem nebo nahřívat nad svíčkou tak jsem do toho šla. Normálně v drogerii se to asi koupit nedá (leda, že by nějaká známá měla ve skladu nějaký ulitý), ale Essence dělá často výprodeje v Praze Pod Belárií a tyhle testery vyjdou na pět korun. Výběr barev je omezený, ale dá se vybrat.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..