úterý 23. července 2013

Tag: Barvy duhy

Červená, oranžová, žlutá, zelená, světle modrá, tmavě modrá a fialová. Sedm barev, které budou dneska hrát hlavní roli. Duhový Tag spočívá ve výběru oblíbených kosmetických produktů právě podle těchto sedmi barev. Ať už jde o barvu obalu produktu nebo o barvu produktu samotného. Na internetu i na youtube je tisíce zpracování a každá slečna nebo i muž do něj dala kus své osobnosti. Někdo přidal barvy navíc, někdo zařadil produktů víc, někdo zahrnul i jídlo. Já se snažila zahrnout vždy věc kosmetickou i věc z běžného života nebo kus oblečení. Jak moc se mi Tag povedl, můžete posoudit z následujících fotografií a řádků.


Červená:
Snažila jsem se zoufale nezařadit laky na nehty, ale bohužel krom kartáče na vlasy jiné červené věci nevlastním. Tak tedy dva moje nej červené laky a to Gabriella Salvete – Stars Enamel odstín 03 Intense Coral a Rimmel London – Cocktail Colour in a flash odstín 140 Hawaiian Punch.
Z nekosmetické části jsem nemohla jinak než zařadit mého věrného pomocníka s blogem. Canon PowerShot SX150 IS.


Oranžová:
Ač to tak na fotografii nevypadá, cardigan od F&F je opravdu oranžový. Druhou oranžovou stálicí z kosmetické části je Tónovací a hydratační denní krém s SPH 20 z řady Solutions od Avonu. Obsahuje malé mikro perličky, které při roztírání tónují jemně vaši pleť.


Žlutá:
V kosmetické sbírce mám jedinou žlutou věc a to je řasenka od Maybelline the colossal volum express waterproof. Psala jsem na ni samostatnou recenzi, kterou si můžete přečíst zde.
Z běžného života mám krom pár žlutých triček také tohle kovové pouzdro s motivem motýlů. Koupila jsem ho v DM a jsou v něm slipové vložky od značky Jessa.


Zelená:
V zelené barvě toho mám spousty. Lak na vlasy, deodorant, sprchový gel, olej do konečků vlasů. Do tagu jsem zařadila Dvojtou péči od Garnier Fructis. Má dodat objem a hustotu. Nevím jak je to s objemem (spíš nic než moc) ale krásně se po tom rozčesávají vlasy.
Druhou zelenou věcí je přívěsek na klíče ve tvaru hada, který nejen svítí ale dokonce i syčí.


Modrá:
Modrou z kosmetického světa představuje báze pod oční stíny nebo spíš pigmenty od Essence. Samostatná recenze tady.
Z běžného života jsem vybrala modrý budík s kačerem, který místo klasického crrrrrrr“ dělá „gagagagaga -gagagaga“.


Tmavě modrá:
Přechod z modré do té tmavé indigo symbolizuje sprchový gel od Balea Fiji Passionfruit. Samotný obsah je světle modrý a na obalu se nachází pár tmavě modrých míst.
Typicky tmavou modrou je pak barva mého telefonu. Opravdu je modrý i když tady vypadá spíš černě.


Fialová:
Poslední barvou duhy je fialová. Miluju fialovou barvu! Od oblečení, přes náušnice až po kabelky. Vše fialové. Fialový je i fén. Já se rozhodla zařadit své štětce od Sigmy, Tangle Teezer a Bobble láhev.


Tak a to je vše přátelé. Pokud máte tenhle Tag také zpracovaný, napište mi určitě odkaz dolů do komentů. A jestli chce někdo pokračovat tak prosím a opět můžete hodit odkaz.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..