čtvrtek 25. července 2013

Souboj tělových másel - Wellness&Beauty vs Fleur de Santé

Fleur de Santé – Nature´s Secret Cloudberry, body butter

Bohaté tělové máslo obohacené o výtažek z morušky, známý pro své antioxidační vlastnosti. V kombinaci s pečujícím bambuckým máslem a kakaovým olejem je to výživná péče pro tělo. Pro normální až suchou pleť.               
                      Oficiální text



Tělové máslo jsem získala v lednovém Senzaboxu. Jednalo se o moji první zkušenost s touto značkou a byla jsem hodně zvědavá. Vůně je jemná nevtíravá, řekla bych ovocná. Balení má 150ml a běžná cena je 279,- a koupit můžete například zde. Konzistencí spíš než máslo je to běžný tělový krém. Roztírá se snadno a rychle se vpíjí.
Je super? Příjemně voní, dobře se roztírá, rychle se vpíjí. Jenže! Máslo, nebo jestli chcete krém, se sice vsákne, ale už se nevstřebá. Jak to říct? Když se s ním ráno namažu a odpoledne se jdu koupat, udělá se mi na těle mastný film a voda po mě klouže a udělají se mi bílé kapičky všude tam, kam jsem máslo nanesla. Asi jako když se namažete opalovacím krémem a hned hupnete do vody. Někomu to možná nevadí, ale mě je to nepříjemné.
Když pominu vůni tak jsem zklamaná. S máslem toho moc společného nemá a za necelých 300,- mi přijde 150ml docela málo. Nákup určitě neplánuji a nemám ani chuť od této značky zkoušet cokoliv dalšího.



Wellness&Beauty by Sandro Lorenzo – Korperbutter, Kakao & Jojoba

Značku Wellness&Beauty prodává Rossmann a více si o ní můžete přečíst zde.

Produkty označené Balance svým krémovým složením zajistí rovnováhu nejen Vaší pokožce, ale vyrovnaného stavu se dostane i Vám. Vychutnat s i můžete smyslnou vůni vanilky a makadamového ořechu nebo uklidňující vůni kakaa a jojoby
Na tohle tělové máslo z řady Balance jsem narazila v akci v Rossmannu. Stálá cena je 69,- za 200ml. Byla to tak trochu koupě zajíce v pytli, protože uvnitř je celofán jako například u krémů Nivea. Když jsem ho doma rozdělala, čekal mě šok. Konzistence byla tak hutná, že obsah pomalu nešel ani vydloubat natož rozetřít. Hodila jsem ho do šuplíku s tím, že se k němu časem možná vrátím.




 Vrátila jsem se! A to po tropických vedrech kdy v mém pokoji byla teplota kolem 27°C. Proč to píšu? Aby bylo jasno, že máslo trochu povolilo a dá se z kelímku v klidu vydolovat a i bez problémů rozetřít.

 Parfemace je příjemná, kdo by nemiloval vůni kakaa? Rychle se vstřebává a zanechává jemnou a vláčnou pokožku. Slibuje hydrataci a tu také dostanete. Při koupání se mi nedějí věci jako u výše zmíněného Fleur de Santé.
Tohle máslo si určitě znovu koupím. K dostání se i ve variantě s vůní růže.





Máte také zkušenosti s těmito nebo jinými másly? Podělte se. Třeba mi pomůžete najít novou stálici v pečující kosmetice.

4 komentáře:

  1. Veru, díky za recenze, já na tělová másla hodně slyším. Ale už jedu jen v těch skutečně BIO, ty mě totiž nezklamou nikdy a jsou navíc pokožce přirozené, takže je lehce vstřebá i bez umaštění:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď znovu dostala k narozeninám to Wellness&Beauty, ale až ho spotřebuji tak se chci taky podívat na nějaká BIO.

      Vymazat
  2. Já měla to s růží a nic moc teda :-/ Bylo takový suchý a drobivý, nebo jak to říct...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to se prý nepovedlo. Říkala už to spousta holek. Já se naštěstí krémům s růží od jisté doby vyhýbám takže jsem měla štěstí.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..